مدیرکل صداوسیمای استان خوزستان خبر داد؛

تشییع پیکر یک شهید گمنام در صداوسیمای خوزستان

دبیقی در جلسه ای از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر یک شهید گمنام در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ - 12December 2023

تشییع پیکر یک شهید گمنام در صداوسیمای خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «داریوش دبیقی» مدیرکل صداوسیمای استان خوزستان امروز در جلسه ای از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر یک شهید گمنام در این مرکز خبر داد.

وی در نشست هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در صداوسیمای استان خوزستان با اشاره به ورود پیکر شهیدان گمنام دوران دفاع مقدس به خوزستان اظهار داشت: یکی از این شهیدان در مرکز صداوسیمای استان خوزستان به خاک سپرده می‌شود و حضور این شهید گرانقدر در این مرکز قوت قلبی برای همکاران و مایه برکت معنوی ما خواهد بود.

دبیقی با اشاره به تقدیم ۱۶ شهید رسانه ملی از خوزستان در دوران دفاع مقدس گفت: جانمایی یادمان این شهید گمنام دوران دفاع مقدس به صورتی انجام شده است که برنامه‌های زنده نیز از این یادمان پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای استان خوزستان با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر در روز پنجشنبه هفتم دی ماه از همه برای حضور در این برنامه معنوی دعوت کرد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این نشست یادآور شد: این شهیدان آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و زمانی که همه جای دنیا درگیر جنگ است ما در آرامش هستیم و این به برکت وجود همین شهیدان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها