رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اهو.از خبر داد؛

اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در اهواز به مناسبت ایام فاطمیه

رعیتی گفت: در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در تلاش هستیم تا با تقویت مساجد، هیئت‌ها و گروه‌های هنری برنامه‌های مشارکتی متنوعی برای شهروندان برگزار کنیم.
کد خبر: ۶۳۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 12December 2023

اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در اهواز به مناسبت ایام فاطمیهبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «حمید رعیتی» رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز امروز در جمع اصحاب رسانه از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوع در نقاط مختلف کلانشهر اهواز به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

وی با تسلیت ایام عزاداری حضرت زهرا (س) اظهار داشت: در ایام فاطمیه شهرداری اهواز با اجرای برنامه‌های متنوع به کمک هیئت‌های مذهبی، مساجد و گروه‌های هنری، اهواز را آماده می‌کند.

رعیتی گفت: در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در تلاش هستیم تا با تقویت مساجد، هیئت‌ها و گروه‌های هنری برنامه‌های مشارکتی متنوعی برای شهروندان برگزار کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز افزود: به همین منظور با مشارکت گروه‌های مختلف مذهبی و هنری ویژه برنامه تعزیه در کنار مرثیه سرایی و نوحه خوانی، سخنرانی و به همراه برپایی مواکب پذیرایی و فرهنگی در مناطق مختلف سطح شهر اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: اولویت اجرای این برنامه‌ها و به طور مشخص ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا (س) در مناطق کم برخوردار است، البته تلاش کردیم علاوه بر این مناطق رنگ و بوی فاطمیه در سایر مناطق سطح شهر وجود داشته باشد.

این مقام مسئول پیرامون فضاسازی شهری برای ایام فاطمیه گفت: در فضاسازی شهری اهتزاز ۶ پرچم ۲۰۰ متری، بیش از ۵۰ هزار متر ریسه، ۴ هزار متر پرچم، ۴۰۰ عدد کتیبه خیابانی، بیش از ۲ هزار متر بنر بیلبورد و استرابرد با طراحی پیام فاطمیه نصب می‌شود، در کنار این موارد ۲ هزار عدد کتیبه ویژه مساجد و هیئت‌های مذهبی سطح شهر نیز اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها