واکنش مقامات صهیونیست به سخنان اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان

مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی از بیم حملات تلافی‌جویانه حزب‌الله لبنان، مقاومت لبنان را از گرفتن انتقام ترور سمیر قنطار برحذر داشته و از احتمال جنگی جدید علیه این کشور در صورت هرگونه اقدام حزب‌الله سخن می‌گویند.
کد خبر: ۶۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ - 25December 2015

واکنش مقامات صهیونیست به سخنان اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به دنبال سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت شهادت سمیر قنطار، از فرماندهان حزب الله در سوریه و تاکید وی بر اینکه حزبالله انتقام قنطار را خواهد گرفت، مقامات عالیرتبه ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش برای جلوگیری از این امر هشدار دادند که "اقدام حزبالله برای انتقام خون قنطار اشتباهی بزرگ خواهد بود و اسرائیل این اقدام را بی پاسخ نمیگذارد."

آنان در ادامه خطاب به سید حسن نصر الله، جنگ دوم لبنان را که با ربوده شدن دو سرباز اسرائیلی آغاز شد، متذکر شدند و تهدید کردند که این جنگ ممکن است تکرار شود.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در راستای همین اظهارات مقامات تلآویو نوشت: ارتش با جدیت تمام با تهدید دبیر کل حزب الله درمورد گرفتن انتقام ترور قنطار برخورد میکند. ارتش تنها از این نگران است که نصرالله در ارزیابی واکنش اسرائیل به هرگونه اقدام انتقامجویانه در مرزهای لبنان و سوریه و یا خارج از مرزهای اسرائیل و یا در عمق آن دچار اشتباه شود.

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی روز دوشنبه خود ضمن مسئول دانستن رژیم صهیونیستی در شهادت قنطار و دیگر اعضای حزبالله، با اشاره به پاسخ قاطع مقاومت به شهادت مبارزانش، خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: زمانی که تجاوز میکنی هرچه باشد و در هرکجا که باشد و در هر زمان که باشد مقاومت حق پاسخ خواهد داشت. پیام من از امروز تا همیشه و برای هر یک از اعضای حزبالله که شهید میشوند، این است که ما مسئولیت آن را فقط متوجه اسرائیل میدانیم و اعلام میکنیم که حق پاسخ را در مکان و زمان و شیوهای که خود صلاح میدانیم محفوظ میدانیم. این حق ماست و به حول قوه الهی و توفیقی که خداوند در این راه به ما ارزانی میدارد، از آن استفاده خواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها