با حضور باشکوه مردم صورت گرفت

تشییع پیکر پاک شهید «سجاد عفتی» در آبیک

پیکر مطهر شهید سجاد عفتی شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، ظهر امروز با حضور گسترده مردم و جمعی از مسئولان شهرستان آبیک تشییع شد.
کد خبر: ۶۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ - 25December 2015

تشییع پیکر پاک شهید «سجاد عفتی» در آبیک

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مردم و مسئولان دستگاههای اجرایی، قضایی و انتظامی در شهرستان آبیک ظهر امروز با حضور باشکوه در استقبال از پیکر مطهر شهید سجاد عفتی، شهید 29 ساله مدافع حرم حضرت زینب(س)، به مقام والای این شهید ادای احترام کردند.

مردم و مسئولان از مقابل پایانه شهر آبیک تا گلزار شهدای گمنام این شهر واقع در بوستان شهید رجایی، پیکر مطهر شهید را تشییع و بدرقه کردند.

همسر شهید سجاد عفتی در گلزار شهدای گمنام شهر آبیک، ضمن قدردانی از حضور مردم و مسئولان شهرستان آبیک اظهار کرد: با افتخار و عزت بیان میکنم که توفیق و عنایت الهی بود که شهید عزیزمان را به امام عصر(عج) تقدیم کنیم؛ که امیدواریم شفیع ما در روز قیامت باشد.

سعیده جمالی افزود: اگر آیه 154 سوره مبارکه بقره را به خوبی درک کنیم، متوجه میشویم که شهدا همواره زنده هستند و در سفره الهی روزی میخورند که افتخاری بس بزرگ است.

وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که دخترم ثنا تا ابد سربلند است و از خدای متعال میخواهیم که توفیق شهادت نصیب همه کند.

این همسر شهید خاطرنشان کرد: همه باید به آیات الهی در خصوص زنده بودن شهدا یقین قلبی داشته باشیم و بدانیم که ناظر بر اعمال ما هستند به ویژه مسئولان که باید بدانند که شهدا ناظر بر اعمال آنان هستند.

جمالی تصریح کرد: همسر شهیدم ادامهدهنده راه امام حسین(ع) و شهدای هشت سال دفاع مقدس بود و نمیخواست حرم اهل بیت(ع) به دست نااهلان بیفتد.

وی اضافه کرد: در پیشگاه الهی دعا میکنیم که نسل کفار و داعش و شمرصفتان از روی زمین ریشهکن شود.

شهید سجاد عفتی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) ساکن شهر آبیک و دارای یک دختر چهار ساله به نام ثنا است که در تیپ فاطمیون سپاه شهرستان شهریار مشغول به خدمت بود.

این شهید بزرگوار چهار تا پنج مرتبه به منطقه حلب سوریه اعزام شده بود؛ که پس از خارج کردن اتوبان سوریه از دست تروریستهای تکفیری در حین مقابله با این تروریستها، شربت شهادت نوشید.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور امام جمعه موقت شهر آبیک، سرپرست فرمانداری، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع)، و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک برگزار شد، تشییعکنندگان با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر آلسعود ملعون، لبیک یا حسن، لبیک یا حسین و لبیک یا زینب، پیکر مطهر شهید سجاد عفتی مدافع حرم حضرت زینب(س) را تا گلزار دو شهید گمنام شهر آبیک مشایعت کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار