واکنش جنبش حماس به اظهارات نتانیاهو درباره تشکیلات خودگردان فلسطین

جنبش حماس در بیانیه‌ای در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره جنگ با تشکیلات خودگردان فلسطین، این اظهارات را نشانه بی‌توجهی رژیم اشغالگر به توافقات سیاسی منعقد شده با آن ارزیابی کرد.
کد خبر: ۶۳۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ - 12December 2023

واکنش جنبش حماس به اظهارات نتانیاهو درباره تشکیلات خودگردان فلسطینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش حماس در بیانیه‌ای در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره جنگ با تشکیلات خودگردان فلسطین، این اظهارات را نشانه بی‌توجهی رژیم اشغالگر به توافقات سیاسی منعقد شده با آن ارزیابی کرد.

در بیانیه جنبش حماس در این باره آمده است: اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر که در آن آمادگی ارتش این رژیم را برای حمله به تشکیلات خودگردان فلسطین و سرویس‌های امنیتی آن در کرانه باختری اعلام کرد، موید تصمیم اشغالگران برای هدف قرار دادن ملت فلسطین چه در غزه و چه در کرانه باختری است.

حماس تاکید کرد: این اظهارات همچنین نشان می‌دهد رژیم اشغالگر حتی به کسانی که توافق سیاسی با آن را پذیرفته‌اند اهمیتی نمی‌دهد و به دنبال تحکیم اشغالگری در سرزمین‌های اشغالی ما به ویژه بیت المقدس و مسجدالاقصی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از تشکیلات خودگردان فلسطین و سرویس‌های امنیتی آن می‌خواهیم تا فراتر از تأثیرات توافق اسلو، همه اشکال هماهنگی امنیتی با اشغالگران را متوقف کنند و به میدان مقاومت همه جانبه بروند و تمام نیرو‌ها را برای مقابله با اشغالگران و گله‌های شهرک نشینان آن تا زمان آزادی سرزمین و اماکن مقدس بسیج کنند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که امکان رویارویی نظامی با تشکیلات خودگردان در کرانه باختری وجود دارد و اینکه غزه تحت هیچ شرایطی به کنترل نظامی این تشکیلات درنخواهد آمد.

نتانیاهو در گفت‌وگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با تکرار توهم پیروزی در جنگ و نابودی جنبش حماس مدعی شد که اسرائیل کنترل نظامی غزه را در دست خواهد گرفت و مدیریت امور شهری به تشکیلات خودگردان واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار