رییس بیمارستان «قائمیه»:

اردوی جهادی سلامت محور در روستای «کنده‌ای» برگزار شد

«ساسانی‌پور» گفت: اردوی جهادی سلامت محور، با مشارکت بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوه چنار و بسیج جامعه پزشکی بیمارستان اعصاب و روان استاد «محرری» در روستای «کنده‌ای» برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷ - 13December 2023

امتداد طرح‌های جهادی در کنده ای، اینبار با خدمات جهادی سلامتبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «صادق ساسانی‌پور»، رییس بیمارستان «قائمیه» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی جهادی سلامت محور، با مشارکت بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوه چنار و بسیج جامعه پزشکی بیمارستان اعصاب و روان استاد «محرری» در روستای «کنده‌ای» برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این اردوی جهادی که در مدرسه راهنمایی شهید «باهنر» برپا شده، گفت: تعداد ٣٩٠ خدمت از جمله ویزیت رایگان متخصص اطفال، متخصص روانپزشکی، روانشناس و پزشک عمومی، مشاوره سلامت روان، تغذیه، بهداشت و خدمات پرستاری و مامایی، به مردم این روستا ارائه شد.

وی افزود: همزمان با برگزاری این اردو، کارشناسان سلامت روان، تغذیه، بهداشت و پرستاری با حضور در مدرسه ابتدایی روستای «کنده‌ای»، با ارایه خدمات پرستاری، کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان برگزار کردند. به منظور سهولت دسترسی بیماران مراجعه کننده به خدمات درمانی، داروهای مورد نیاز و تجویز شده از سوی پزشک، به صورت رایگان در اختیار مراجعین قرار گرفت.

رییس بیمارستان «قائمیه»، ضرورت محرومیت‌زدایی را از دغدغه‌های جهادگران شهرستان کوه چنار دانست و گفت: همواره کادر بهداشت و درمان بیمارستان «قائمیه» و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوه چنار به عنوان اعضای بسیج جامعه پزشکی شهرستان آمادگی دارند، تا از تمام ظرفیت خود در قالب اردوهای جهادی و با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق محروم شهرستان استفاده کنند.

خبرنگار: محمد فروتن

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها