پس از تشییع در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)؛

پایگاه دوم هوانیروز مسجدسلیمان معطر به حضور شهید گمنام می‌شود

همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دیار یک‌هزار شهید مسجدسلیمان تشییع می‌شود.
کد خبر: ۶۳۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ - 13December 2023

پایگاه دوم هوانیروز مسجدسلیمان معطر به حضور شهید گمنام می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دیار یک‌هزار شهید مسجدسلیمان تشییع می‌شود.

پیکر پاک این لاله بی‌نشان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و بسیجیان در شهر مسجدسلیمان دیار نوجوان شهید «بهنام محمدی» تشییع خواهد شد.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام پس از تشییع با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی در مسجدسلیمان و در پایگاه دوم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در این شهر آرام می‌گیرد.

این شهید گمنام یکی از ۱۴ لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در خوزستان تشییع می‌شوند و در ۱۴ نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

پیش از این نیز پیکر پاک و مطهر ۵ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ۱۴ دی‌ماه سال ۱۳۸۰ بر دستان مردم شهیدپرور شهر مسجدسلیمان تشییع و در تپه نورالشهدا واقع در محله نفتک آرام گرفتند که زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان این شهر شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار