معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

فرهنگ ایثار و شهادت را باید به نسل جدید بیاموزیم تا آینده جامعه ما تضمین شود

«باقرزاده» در یادواره شهدای دانش آموز ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال استان کرمان در جیرفت با بیان اینکه ما وقتی از شهدا یاد می‌کنیم برکات و توجه شهدا را در زندگی خودمان و حتی در همه دنیا جاری می‌کنیم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت را باید به نسل جدید بیاموزیم تا آینده جامعه ما تضمین شود.
کد خبر: ۶۳۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 13December 2023

فرهنگ ایثار و شهادت را باید به نسل جدید بیاموزیم تا آینده جامعه ما تضمین شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،«اصغر باقرزاده» معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز اظهار داشت: حضور در جمع خانواده شهدا، حضور در محضر شهدای گمنام و حضور در استان کرمان پایتخت مقاومت و دیار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نعمت است که باید قدر دان آن باشیم.

وی با طرح این سوال که این شهدا که همه ۱۵ و زیر ۱۵ سال بودند چگونه به این مرتبه رسیدند؟ گفت: شهدا از عزیز ترین دارایی خود گذشتند تا جاودانه و ماندگار شدند.

باقر زاده با بیان اینکه «شجاع ترین انسان ها کسانی هستند که بر نفس خود غلبه کنند» گفت: شهدا بر نفس خود غلبه کردند و اوج آن را می توان در جمله آخر شهید حججی (از یک چیزهایی گذشتم تا خیلی چیزها را بدست بیاورم) حس کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهدا چه کردند و چگونه این کار را کردند خاطر نشان کرد: میدان جنگ میدان سنجش قهرمانی است که شهدا قهرمانانه رفتند و ماندگار شدند.

 اصغر باقر زاده با بیان اینکه ما وقتی از شهدا یاد می‌کنیم برکات و توجه شهدا را در زندگی خودمان و حتی در همه دنیا جاری می‌کنیم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت را باید به نسل جدید بیاموزیم تا آینده جامعه ما تضمین شود.

بر پایه این گزارش: یادواره شهدای دانش آموز ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال دانش آموز استان کرمان با حضور دانش آموزان، خانواده شهدا، مردم، مسئولان و معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در مصلی بزرگ شهر جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار