استقبال مردم بیرانشهر از شهدای گمنام دفاع مقدس

همزمان با ایام عزاداری حضرت فاطمه (س) آئین استقبال از شهدای گمنام با حضور مردم و مسئولان در بیرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ - 13December 2023

استقبال پر شور مردم بیرانشهر از شهدای گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، همزمان با ایام عزاداری حضرت فاطمه(س) آئین استقبال از شهدای گمنام با حضور پر شور مردم، مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بیرانشهر برگزار شد.

در این مراسم که حضور جوانان و نوجوانان چشمگیر بود، خانواده‌های شهدا با در دست داشتن عکس شهید خود و همراهی کاروان شهدا،  یکبار دیگر با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام تجدید پیمان کردند.

همه آمده بودند؛ زن و مرد پیر و جوان، کارمند و کشاورز. سرمای واپسین روزهای آذر ماه نیز نتوانسته بود مانع حضور مردمانی قدر شناس شود  بوی عود و اسفند به این فضای معنوی، حال و هوای خاصی بخشیده بود.

شهدای گمنام در حالی مهمان  مردم شهید پرور بیرانشهر شدند که در قنوت ساده تابوت جاری شده  و جوانان دستی بر روی پرچم جمهوری اسلامی ایران می کشیدند که آنها را در آغوش محبت گرفته بودند. در نگاه این جوانان غیرتی لطیف به چشم می‌خورد که انگار  آرمان شهدا را می‌جستند و گرمای دستان شهدا را در تلافی با تفنگ احساس می‌کردند.

مادرانی دیری است که نفس‌هایشان سنگین شده و اشک‌ها مهمان دائمی چشم‌هایشان شده‌اند سعی می‌کردند نوک انگشتان خود را به تابوت برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها