برگزاری اختتامیه سوگواره شعر «یاس کبود» در خرم‌آباد

آیین اختتامیه سومین سوگواره شعر فاطمی با عنوان «یاس کبود» امروز در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ - 13December 2023

اختتامیه سوگواره شعر «یاس کبود» در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) آیین اختتامیه سومین سوگواره شعر فاطمی با عنوان «یاس کبود» امروز (چهارشنبه) در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع دانشگاهی گلدشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت وحید کرمی، قاری بین‌المللی کشور آغاز و در ادامه با سخنرانی حجت‌الاسلام احسان عوض‌نژاد معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مداحی علیرضا یگانه‌فرد ادامه یافت.

در ادامه معروف بیگی، دبیر اجرایی سوگواره یا کبود از ارسال ۲۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره و در نهایت انتخاب ۵ اثر به عنوان آثار برتر در دو بخش دانشجویی و کارکنان خبر داد.

محمدتقی عزیزیان‌زمانه، وحید اشجع، میثم جعفری و محمدجواد قیاسی از شاعران آیینی کشور نیز به ذکر مصیبت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و شعرخوانی پرداختند و در ادامه خوشنویسی فاطمی توسط اکبر خسروی، پدر سیاه مشق ایران اجرا شد.

در بخشی از این مراسم یک دکلماتور نوجوان و معصومه فرج‌پور شاعر روشندل از سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان لرستان به اجرای برنامه‌های ادبی پرداختند و در پایان، نفرات برتر سومین سوگواره شعر فاطمی یاس کبود، ضمن قرائت اشعار برگزیده با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها