فرازی از وصیت‌نامه شهید «سید میلاد مصطفوی»؛

خدایا کمکم کن از تمام مادیات دنیا دل بکنم

شهید «سید میلاد مصطفوی» در فرازی از وصیت‌نامه خود می‌گوید: «خدایا کمکم کن که این بنده حقیر از تمام مادیات دنیا دل بکنم و فقط و فقط به خودت فکر کنم که سعادت دنیا جز در این نیست.»
کد خبر: ۶۳۷۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ - 26December 2015

خدایا کمکم کن از تمام مادیات دنیا دل بکنم

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشتهاند که «وصیتنامه شهدا را بخوانید...» این توصیه در کلام گوهربار حضرت امام خمینی(ره) نیز دیده می شود. در این مجال فرصتی دست داده تا با هم مروری بر فرازی از وصیت نامه شهید "سید میلاد مصطفوی" داشته باشیم.

فرازی از وصیتنامه شهید شهید مدافع حرم "سید میلاد مصطفوی" که طی ماههای گذشته در عملیات مستشاری در سوریه به دست نیروهای تکفیری وهابی به شهادت رسید، را بخوانید.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

با سلام به خدمت آقا و ولی نعمت خودم، آقا حجت ابن الحسن (عج) و ولی امر مسلمین جهان آقا سید علی خامنهای (حفظ الله) و با یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس.

خدایا من کجا و شهدا کجا، کاری کن خدایا ماهم به قافلهی شهدا برسیم.

اینجانب سیدمحمد مصطفوی فرزند سیدهاشم با سلامت کامل متن وصیتنامه خود را مینویسم و از خداوند متعال خواستارم که به من توفیق دهد کارهای خود را برای رضای خدا و برای تقرب به سوی او انجام دهم و دمی از یاد خدای خود غافل نباشم .

با عرض سلام به خدمت پدر عزیز و بزرگوارم

1- اولین وصیتم این است که برادران و دوستان، رهبر انقلاب و گل سرسبد کشورمان را تنها نگذارید و پشتوانه و حامی ایشان باشید. همچنین پدر عزیزم من را حلال کن که خیلی بی مهابا و بدون دریغ زحمت من را کشیدی. خیلی عزیزی پدر جانم خیلی...

2 - برادر و خواهر گرامیام از شما شرمندهام بخاطر همه آزار و اذیتها تقاضای بخشش دارم. امیدوارم حلالم کنید.

3 - دوستان عزیز شما را قسم به خدا که راه امام حسین (ع) را که راه عاقبت به خیری و مهمترین کار است را ادامه دهید. حسین گونه زندگی کنید که تمام عاقبت به خیری در همین راه است و همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارید چون شهدا همیشه زندهاند و من وجود آنها را در زندگی خود همیشه احساس میکردم.

4 - دوستان، هم هیاتیها، هم شهریها و تمام مردم دوست و آشنا حلالم کنید و عاجزانه از شما تقاضا دارم که در انجام امور دینی خود به خصوص حضور فعال در مساجد کوشا باشید و خمس و زکات خود را سالیانه حساب کنید تا روزی حلال داشته باشید.

در آخر هم باید اشاره کنم که الان من در شهر حلب سوریه هستم و آماده رزم با گروههای تکفیری میباشم. امیدوارم که در این راه استوار و پر امید و با تکیه بر اهل بیت(ع) به خصوص عمه جانم زینب (س) وارد صحنه نبرد شوم. خدایا کمکم کن که این بنده حقیر از تمام مادیات دنیا دل بکنم و فقط و فقط به خودت فکر کنم که سعادت دنیا جز در این نیست.

میروم تا به مادرم برسم با تمام شرمندگی

الحقیر سیدمحمد مصطفوی

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی موذنی
|
-
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
الله رحمت ایلسن
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار