در آیین اختتامیه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی؛

معاون تربیت و آموزش ارتش: در ارتش فرآیند انسان‌سازی مبتنی بر ارزش‌های دینی و انقلابی است

امیر سرتیپ شیخ با بیان اینکه در ارتش جمهوری اسلامی ایران فرآیند انسان‌سازی مبتنی بر ارزش‌های دینی و انقلابی است، گفت: رشد بالایی در حوزه تربیت و آموزش در ارتش داشتیم.
کد خبر: ۶۳۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ - 14December 2023

معاون تربیت و آموزش ارتش: در ارتش جمهوری اسلامی ایران فرآیند انسان سازی مبتنی بر ارزش‌های دینی و انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش در آیین اختتامیه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی که صبح امروز (پنج‌شنبه) در ستاد ارتش برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه روز شنبه با حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افتتاح شد و مورد استقبال مسئولان لشکری و کشوری قرار گرفت.

امیر سرتیپ شیخ ادامه داد: همچنین در طول برگزاری نمایشگاه تربیت و آموزش ارتش، دانشجویان مختلفی از سراسر کشور و مراکز علمی از این نمایشگاه بازدید کردند.

معاون تربیت و آموزش ارتش افزود: این نمایشگاه فرآیند تربیت انسان‌سازی را در ارتش به معرض نمایش گذاشت و مورد توجه دانشگاه‌های کشور قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران فرآیند انسان‌سازی مبتنی بر ارزش‌های دینی و انقلابی است و ما رشد بالایی در حوزه تربیت و آموزش در ارتش داشتیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها