طی نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: حضور شهدای گمنام در مازندران جوشش‌های انقلابی را رقم زد

سرهنگ پاسدار «سلامی» حضور شهدای گمنام در استان شهر‌های مختلف و برنامه‌های گوناگون را سبب جوشش‌های انقلابی دانست و بر بهره‌گیری از این فضای معنوی تأکید کرد.
کد خبر: ۶۳۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ - 14December 2023

حضور شهدای گمنام  در مازندران جوشش‌های انقلابی را رقم زدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در نشست با «حسین دلیلی» رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان ساری حضور شهدای گمنام در استان شهر‌های مختلف و برنامه‌های گوناگون را سبب جوشش‌های انقلابی دانست و بر بهره گیری از این فضای معنوی تأکید کرد.

وی خلق صحنه‌های جذاب و غیرتمندانه هنگام مواجهه با شهدای گمنام را از دیگر برکات حضور پیکر‌ها در شهر‌های مختلف دانست و نمونه بارز آنرا اهدای مدال طلای مسابقات کشتی قهرمان ارتش‌های جهان در باکو توسط ورزشکار کلاردشتی به شهدای گمنام عنوان کرد و خواستار قدردانی افکار عمومی و مسئولان از اقدام ارزشمند این ورزشکار شجاع و بابصیرت شد.

«حسین دلیلی» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز به حضور پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام در محل مسابقات کشتی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی اشاره کرد و گفت: این برنامه در راستای همزمانی با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میزبانی استان مازندران از پیکر‌های مطهر این آلاله‌های زهرایی جمعه ۲۴ آذر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار خواهد شد.

دلیلی گفت: در این مراسم از «مهدی ویسی» کشتی‌گیر جوان مازندرانی که مدال طلا مسابقات کشتی آزاد قهرمانی ارتش‌های جهان را به شهدای گمنام تقدیم کرد، نیز با حضور مسئولان استانی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار