اسپانیا خواستار جلوگیری از کشته شدن کودکان و غیرنظامیان در غزه شد

نخست‌وزیر اسپانیا با انتقاد از سیاست اتحادیه اروپا در قبال مساله فلسطین گفت: باید جلوی کشته شدن هزاران کودک و غیرنظامی در غزه را بگیریم؛ اتحادیه اروپا سکوت را بشکند.
کد خبر: ۶۳۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ - 14December 2023

اسپانیا خواستار جلوگیری از کشته شدن کودکان و غیرنظامیان در غزه شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری آناتولی، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در سخنانی اظهاراتی در نشست پارلمان اروپا با انتقاد از سیاست اتحادیه اروپا پیرامون مساله فلسطین خواستار انجام اقدامات مشخص کشور‌های عضو در این باره شد.

نخست وزیر اسپانیا در سخنان خود خطاب به نمایندگان پارلمان اروپا تصریح کرد: زمان گفت‌وگوی روشن درباره وقایع جاری در اسرائیل و فلسطین فرا رسیده است.

پدرو سانچز در این خصوص افزود: سکوت را بشکنید و به شکل آشکار و هماهنگی درباره وقایع اسرائیل و فلسطین سخن بگویید.

سانچز افزود: باید جلوی کشته شدن هزاران کودک و غیرنظامی در غزه را بگیریم.

رژیم صهیونیستی در سایه انفعال جهانی و حمایت‌های واشنگتن و غرب جنایت‌های خود علیه مردم غزه را ادامه می‌دهد و مناطق مختلف غزه از شمال گرفته تا مرکز و جنوب این باریکه را بمباران می‌کند.

ایندر حالیست که سازمان پزشکان بدون مرز امروز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ساکنان شهر و اردوگاه جنین در سایه تداوم عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه این منطقه، نمی‌توانند خود را به بیمارستان برسانند و از همین روی به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار