در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سدی در برابر جنگ شناختی دشمن/ جوانان شهدا را در همه زمینه‌ها الگو قرار دهند

امیر سرتیپ گلفام گفت: جوانان ما امروز باید بسیار هوشمند باشند و در حوزه جنگ‌های شناختی که دشمن بر جوانان ما تحمیل می‌کند کاملا هوشمند عمل کرده و در قدم اول آن را پدآفند کنند و سپس در قدم بعدی به باور‌های باطل نظام سلطه هجمه و آفند کنند.
کد خبر: ۶۳۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴ - 15December 2023

جوانان کشور شهدا را در همه زمینه‌ها الگوی خود قرار بدهند/ ضرورت هجمه و آفند جوانان ما به باور‌های باطل نظام سلطهامیر سرتیپ «ابراهیم گلفام» جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به مراسم تشییع ۲۸۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سطح کشور اظهار داشت: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد بازگشت پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس به کشورمان هستیم. انسان‌هایی که در بزنگاه‌ تاریخی بدون هیچ توقعی احساس تکلیف کردند و به عرصه‌هایی ورود پیدا کردند که نظام و انقلاب اسلامی به وجود آن‌ها نیاز داشت.

امیر سرتیپ گلفام با بیان اینکه آن‌ها با ایثار و از خودگذشتگی به جبهه‌‎های نبرد رفتند، جانانه جنگیدند و مظلومانه به شهادت رسیدند، افزود: مظلومانه‌تر از آن اینکه پیکر این عزیزان حتی بعد از شهادت هم به وطن خودشان بازنگشت. اما امروز به واسطه تلاش‌هایی که انجام شده شاهد هستیم که پیکر این شهدای والا مقام و جاویدالاثر‌ به جامعه بازگشته است.

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: مطمئن هستم که مردم عزیز و باوفای ایران اسلامی هم استقبال بسیار خوب و باشکوهی را از این شهدای گمنام انجام خواهند داد. زیرا همانگونه هم که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم فرمودند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی بسیار قدرشناس هستند و به خوبی می‌دانند که این شهدای عزیز در آن زمان به جبهه‌ها رفتند و تمامی سرمایه زندگی خود که جانشان باشد را دادند تا ما امروز این امنیتی که داریم را داشته باشیم.

امیر سرتیپ گلفام اضافه کرد: بر همین اساس هم از مردم شریف ایران به خصوص از جوانان و نوجوانان درخواست می‌کنم که به این توصیه توجه کنند که شهدایی که امروز آثاری از پیکر مطهر آن‌ها وارد کشور شده است در زمان جنگ همانند جوانان امروز کشور بودند و در آن زمان به دلیل احساس تکلیف به جبهه‌های جنگ رفتند و به شهادت رسیدند.

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: امروز هم جوانان ما ضمن اینکه باید از آن‌ها تجلیل کنند بهتر است از آن‌ها الگو گرفته و بدانند که در بزنگاه‌های تاریخی انقلاب اسلامی باید در چه سنگری حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با توطئه به دنبال فریب جوانان و نوجوانان ما است، تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها در سخنان خود فرمودند که دشمن به دنبال تسلط بر مغز‌ها است.

امیر سرتیپ گلفام در پایان سخنان خود تصریح کرد: جوانان ما امروز باید بسیار هوشمند باشند و در حوزه جنگ‌های شناختی که دشمن بر جوانان ما تحمیل می‌کند کاملا هوشمند باشند و در قدم اول آن را پدآفند کنند و سپس در قدم بعدی مطابق آرمان‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا به باور‌های باطل نظام سلطه هجمه و آفند کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار