استاندار همدان تاکید کرد؛

لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج

«قاسمی‌فرزاد» گفت: تعلل در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان، پسندیده نیست و اقدامات لازم باید برای تسریع در روند پرداخت انجام شود.
کد خبر: ۶۳۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ - 14December 2023

لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در جلسه‌ی ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اظهار داشت: طبق دغدغه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهور، یکی از مهم‌ترین مسائل امروز کشور توجه به جوانان و جوانی جمعیت است.

وی با بیان اینکه اشتغال جوانان یکی از موارد مهمی‌ است که مستلزم تعامل و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی است.، افزود: سیاست دولت مردمی، کاهش تصدی‌گری دولت و افزایش فعالیت بخش خصوصی و تعاونی‌هاست و تأکیدات رئیس‌‌جمهور محترم نیز این است که امور جامعه باید به دست خود مردم انجام شود.

استاندار همدان با تاکید براینکه آموزش‌های هدفمند و یادگیری هنر و خلاقیت در قالب تعمیر و بازسازی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: تعلل در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان، پسندیده نیست و اقدامات لازم باید برای تسریع در روند پرداخت انجام شود.

وی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج تا پایان سال به متقاضیان باقی‌مانده، درخواست مردم شریف و مطالبه‌ی استان است و شورای هماهنگی بانک‌ها باید اقدامات لازم را برای تسریع در پرداخت انجام دهد.

قاسمی‌فرزاد در پایان متذکر شد: اقدام جهادی بانک‌ها در راستای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری مورد انتظار و تأکید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها