سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

محفل‌های شعر آئینی با عنوان «شعر فاطمی» در لرستان برگزار می‌شود

«لروند» گفت: از سلسله محفل‌های شعر آئینی با عنوان «شعر فاطمی» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ - 14December 2023

محفل‌های شعر آئینی با عنوان «شعر فاطمی» در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمد لروند» سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز (پنج‌شنبه) در تشریح ویژه‌برنامه‌های شهادت حضرت فاطمه (س) در لرستان، اظهار داشت: از سلسله محفل‌های شعر آئینی با عنوان «شعر فاطمی» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مراسم جمعی از شاعران استان در رثای بانوی دوعالم در خرم‌آباد به شعرخوانی خواهند پرداخت.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: سلسله شب‌شعرهای آئینی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برگزار می‌شود و تاکنون برنامه‌های متعددی در استان انجام شده است.

لروند با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت ایام فاطمیه در سراسر استان در حال برگزاری است، افزود: باتوجه‌به تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در این ایام در استان لرستان پویش‌های مختلف عکاسی، دل‌نوشته و شعر در سطح استان در حال برگزاری است.

وی گفت: پنج محفل انس با قرآن نیز با همکاری مؤسسات قرآنی و قاریان ممتاز استان در سطح مساجد و ادارات استان در این ایام برگزار می‌شود که در کنار این محافل نیز برنامه‌های فرهنگی هنری نیز در مساجد مختلف استان برگزار است.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: برگزاری ویژه‌برنامه‌های سوگواری حضرت زهرا (س) در تمام شهرستان‌های استان با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان‌ها نیز در استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها