مسئول دفتر حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد؛

رونمایی از تمثال شهدای حماسه ۷ اسفند سال ۱۳۶۰ مردم ولایتمدار شیرگاه

«آرائی‌نژاد» از رونمایی تمثال شهدای حماسه ۷ اسفند سال ۱۳۶۰ مردم ولایتمدار شیرگاه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ - 14December 2023

رونمایی از تمثال شهدای حماسه ۷ اسفند سال ۱۳۶۰ مردم ولایتمدار شیرگاه«علیرضا آرائی نژاد» مسئول دفتر حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، اظهار داشت: به همت شورای اسلامی و شهرداری شهر شیرگاه تمثال مبارک شهدای حماسه ۷ اسفند سال ۱۳۶۰ مردم ولایتمدار شیرگاه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت ۱۰ صبح در خیابان شهید تیموری شهرستان سوادکوه شمالی رونمایی می‌شود.

وی هدف از رونمایی تمثال مبارک شهدا را ترویج فرهنگ شهادت عنوان کرد و گفت: عزت و آبروی ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم.

آرائی نژاد با اعلام اینکه شهدا نقش بسیاری برجسته‌ای در حفظ و تکریم نظام اسلامی داشتند، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف متعالی در نظام مقدس اسلامی باید فرهنگ شهادت در جامعه رواج پیدا کند.

آرائی نژاد بیان داشت: مسئولان دین بزرگی به گردن شهدا دارند و برای ادای دین خویش خدمت‌رسانی مطلوب و کارآمد را در دستور کار خویش قرار دهند.

وی ادامه داد: شهدا در دوران خویش برای عزت و سرفرازی مردم کشور ما تا پا جان در برابر دشمن و مشکلات ایستادند و امروز مسئولان باید مانند شهدا و برای حفظ و حریت ایران اسلامی و جلب رضایت‌مندی مردم با تمام توان خویش تلاش کنند و نگاه کردن به تمثال شهدا به نوعی در ایجاد تلاش مضاعف برای مردم نقش بسیار اثرگذار دارد.

آرائی نژاد با اشاره به در پیش رو بودن برگزاری کنگره ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان مازندران تصریح کرد: این کنگره فرصت مغتنمی برای معرفی شهدای شهرستان و تلاش برای حفظ نام و یاد حماسه سازان دفاع مقدس است.

آرائی نژاد در پایان تاکید کرد: مراسم رونمایی تمثال مبارک شهدای حماسه ۷ اسفند سال ۱۳۶۰ مردم ولایتمدار شهر شیرگاه با حضور رؤسای ادارات، خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در خیابان شهید تیموری شهرستان سوادکوه شمالی رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار