فرماندار ملایر:

زنان فرماندهان بزرگ عرصه امید آفرینی در جامعه‌ هستند

«اسماعیلی» با بیان اینکه زنان فرماندهان بزرگ عرصه امید آفرینی در جامعه‌اند، گفت: اگر امروز شاهد حماسه آفرینی زنان فلسطینی هستیم به این جهت است که این زنان بزرگی و عظمت زنان ایرانی را دیدند.
کد خبر: ۶۳۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ - 14December 2023

زنان فرماندهان بزرگ عرصه امید آفرینی در جامعه‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در یادواره شهدای زن شهرستان ملایر که با حضور پر برکت شهید گمنام و فرزند بانوی انقلابی مرحوم دباغ برگزار شد، اظهار داست: در نگاه غرب و شرق عالم، زن یا باید بعنوان کالا باشد یا به طور کلی خنثی، انقلاب اسلامی این را بِهَم زد و نگاه جدید ارائه داد.

وی افزود: زنان شهیده ما، مادران و همسران شهدا ثابت کردند زن می‌تواند در میانه میدان با قدرت تمام حاضر باشد و با رعایت کامل عفت و حیا نقشی ماورای تصور را ایفا کنند.

فرماندار ملایر تصریح کرد: اگر امروز شاهد حماسه آفرینی زنان فلسطینی هستیم به این جهت است که این زنان بزرگی و عظمت زنان ایرانی را دیدند و دنیا متعجب است از این حد از صبر و استقامت و این حاصل تربیت اسلام و قرآن است و این زنان پدیده‌های جهان امروزی هستند.

وی با بیان اینکه زنان فرماندهان بزرگ عرصه امید آفرینی در جامعه‌اند، متذکر شد: صحنه انتخابات ۱۴۰۲ باید برخلاف خواست همه دشمنان پلید، یک تبلور بی نظیر از ایران دوستی توسط مشارکت حداکثری مردم باشد و این به همت بانوان عفیفه ما بسیار دست یافتنی است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار