استاندار همدان:

تکریم بازنشستگان وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان موظف به تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌های رفاهی و ورزشی زیرمجموعه‌ی خود را به آسانی در اختیار بازنشستگان قرار دهند.
کد خبر: ۶۳۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲ - 14December 2023

تکریم بازنشستگان وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در نشست صمیمی مشترک با رؤسای کانون‌های بازنشستگی کشوری و جمعی از پیشکسوتان دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان موظف به تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان هستند.

وی با تاکید براینکه دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌های رفاهی و ورزشی زیرمجموعه‌ی خود را به آسانی در اختیار بازنشستگان قرار دهند، افزود: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارکنان مورد تأکید رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی بوده و در لایحه‌ی بودجه‌ی سال آینده هم پیش‌بینی شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه دولت ممردمی توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت مردم شریف ایران اسلامی دارد، تصریح کرد: تسهیل در روند پرداخت تسهیلات بانکی به بازنشستگان مورد تأکید است و این اقدام توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها