امام جمعه موقت اهواز؛

وتو کردن قطعنامه آتش بس درغزه، نشان‌دهنده پایمال شدن انسانیت است

حجت‌الاسلام اخوان صباغ با تاکید بر اینکه این وتو چراغ سبزی برای اسرائیل نیز محسوب می‌شود، گفت: وتو کردن قطعنامه آتش بس درغزه، نشان‌دهنده پایمال شدن انسانیت است و ناکارآمدی و بی مصرف‌بودن نهادهای بین‌المللی را هرچه بیشتر نمایان کرد.
کد خبر: ۶۳۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ - 15December 2023

وتو کردن قطعنامه آتش بس درغزه، نشان‌دهنده پایمال شدن انسانیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «مهدی اخوان صباغ» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: نفرت از آمریکا و سیاستمداران بیشتر شده و صدای رسای «مرگ بر آمریکا» در دنیا می‌پیچد.

وی با تاکید بر اینکه این وتو چراغ سبزی برای اسرائیل نیز محسوب می‌شود، افزود: وتو کردن قطعنامه آتش بس درغزه، نشان‌دهنده پایمال شدن انسانیت است و ناکارآمدی و بی مصرف‌بودن نهادهای بین‌المللی را هرچه بیشتر نمایان کرد.

حجت‌الاسلام اخوان صباغ ادامه داد: بهتر است این نهادها برچیده شوند چون هیچ تاثیری در امنیت و صلح جهانی ندارند.

امام جمعه موقت اهواز در خصوص جنگ غزه بیان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب این عمل صهیونیست نشانه عصبانیت و شکست آنهاست و در این جنگ آمریکا و اروپایی‌ها نیز نتوانستند در مقابل حماس و جوانان فلسطینی بایستند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه در خصوص سفر رییس جمهوری به کشور روسیه، گفت: بارقه‌های امید در سفرهای خوب رییس جمهور به کشورهای مختلف در دل مردم ایجاد شده است.

حجت الاسلام اخوان صباغ تصریح کرد: ایران نه با کشورهای محدود بلکه با جهان در ارتباط است و سندهای خوبی به امضا رسیده که اصلی‌ترین آنها دورزدن تحریم های ظالمانه است.

امام جمعه موقت اهواز به مثبت بودن سفرهای استانی رییس جمهور اشاره کرد و یادآور شد: رییس جمهور بعد از بازگشت از روسیه سفرهای استانی را آغاز کرد که مجاهدت‌های بی‌وقفه اعضای هیات دولت جای تقدیر دارد و امید است مشکلات مردم حل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار