دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

شهدای مقر انتظامی راسک؛ سندی بر حقانیت انقلاب اسلامی

در آخرین اقدام دشمنان، روز گذشته گروه تروریستی جیش العدل در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک ۱۲ نفر از نیرو‌های انتظامی را به شهادت رساندند و این اقدام شنیع دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نشان داد که باب شهادت باز است و دفاع همچنان باقی است.
کد خبر: ۶۳۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۵ - 16December 2023
لاله‌ها پر پر دفاع مقدس میزبان ۱۲ شهید فراجا/ شهدای مقر انتظامی راسک سندی بر حقانیت انقلاب اسلامی/ دفاع همچنان باقی استگروه اجتماعی دفاع‌پرس: پس از پیروی انقلاب اسلامی، دشمنان برای فروپاشی آن دست به توطئه‌های مختلف زدند. دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی روزگاری با استفاده از خودفروشانی همچون منافقین سعی داشتند با ایجاد ناامنی انقلاب نوپا را شکست دهند، اما نتوانستند.
 
آنان در ادامه تلاش‌های خود با حمایت از صدام جنگ تمام عیاری علیه کشورمان آغاز کرد، جنگی که هشت سال به طول انجامید و دشمن تا بن دندان مسلح تمام تلاش خود را کرد تا خاک کشورمان را تصرف کند اما با اتحاد، انسجام و حضور گروه‌ها و سازمان‌های مختلف در میدان بار دیگر با شکست مواجه شدند.
 
در دفاع مقدس طیف‌ها و سازمانها و یگان‌های مختلفی حضور پیدا کردند؛ نیروهای فرماندهی انتظامی کل کشور در دفاع مقدس در قالب شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی به جبهه‌های جنگ اعزام می‌شدند. پاسداران انتظامی با شجاعت و از خودگذشتگی تمام، در عملیات‌های بزرگ و سرنوشت‌سازی همچون عملیات والفجر مقدماتی، والفجر ۱ و ۲، بیت‌المقدس، کربلای ۴ و ۵ و ... حضور یافتند؛ حضور پررنگ در این عملیات‌ها، نشان از اهمیت ویژه و جایگاه رفیع این نیرو در کنار سایر نیرو‌های مسلح داشت.
 
اما دلاوری‌های پاسداران انتظامی تنها به میدان نبرد محدود نمی‌شد. آن‌ها با حفظ امنیت پشت جبهه‌ها، مانع از نفوذ دشمن و بروز هرج و مرج شدند تا مردم بتوانند به زندگی عادی خود ادامه دهند.
 
آموزش نیرو‌های بسیج و تجهیز آنان، امداد رسانی به آوارگان و مجروحان، تأمین آذوقه مردم و مبارزه با گران‌فروشی و قاچاق از دیگر نقش‌های مهمی بود که بر عهده مأموران شجاع انتظامی گذاشته شده بود. آن‌ها با تمام وجود این مسئولیت خطیر را انجام دادند تا کشور در مقابل هجوم دشمن ایستادگی کند.
 
افزون بر نقش جبهه‌ای و تهاجمی، پلیس مقاومت بسیاری از شهر‌ها و روستا‌های مرزی را در طول ۸ سال دفاع مقدس حفظ کرد. با حضور پایدار نیروهای شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی در پشت جبهه‌ها و ایجاد امنیت، زمینه برای ادامه زندگی عادی مردم در شرایط سخت جنگ فراهم شد. مقاومت‌ها و پایگاه‌های مستحکمی که توسط پلیس در مناطق مرزی ایجاد شد، سد محکمی در برابر پیشروی و نفوذ دشمن بود.
 
در مجموع، انتظامی با حضور همه‌جانبه در تمامی عرصه‌های دفاعی، امنیتی، امدادی و آموزشی، نقشی انکارناپذیر در پیروزی در جنگ تحمیلی داشت. پاسداران انتظامی با شجاعت و فداکاری بی‌نظیر خود، الگویی از ایثار و از خودگذشتگی برای دفاع از کیان میهن اسلامی به نسل جوان به یادگار گذاشتند.
 
امروز نیز پس از گذشت سال‌ها از دفاع مقدس کشور همزمان با ایام فاطمه (س) شاهد حضور 280 شهید گمنام در سراسر کشور هستند؛ شهدایی که به فرمان امام (ره) لبیک گفتند و برای دفاع از کشور در خط مقدم حضور پیدا کردند و تمام دارایی خود که جانشان بود را فدا کردند تا دشمنان قسم خورده نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.
 
دشمن در تمامی این سال‌ها دست از دشمنی خود بر نداشته و هر بار به بهانه‌ها مختلف اقدام به ایجاد ناامنی کرده‌اند؛ دشمنان یک بار به بهانه انتخابات باری دیگر با تفرقه بین قومیت‌های مختلف و گاهی با اجیر کردن گروه‌های تروریستی دست به آشوب و ناامنی زدند.

در آخرین اقدام دشمنان روز گذشته گروه تروریستی جیش العدل در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک ۱۲ نفر از نیروهای انتظامی را به شهادت رساندند و این اقدام شنیع دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نشان داد که باب شهادت باز است و دفاع همچنان باقی است.
 
این اقدام کوردلانه دشمنان این سرزمین برای اولین بار و آخرین بار نیست و از ابتدای سال جاری بسیاری از جان بر کفان فراجا به درجه  رفیع شهادت نائل آمدند تا بار دیگر برای همگان ثابت شود که این حرکت بزدلانه تروریستی بر انسجام ملت ایران برای مقابله با دشمنان خواهد افزود و خون پاک شهدای این حادثه تروریستی اقتدار و امنیت ملی را دوچندان خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار