کاروان اهالی بهشت به خمینی‌شهر اصفهان رسید

کاروان هشت شهید گمنام «اهالی بهشت» صبح امروز به خمینی‌شهر اصفهان رسید.
کد خبر: ۶۳۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶ - 15December 2023

کاروان اهالی بهشت به خمینی شهر اصفهان رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، امروز پیکر هشت شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم خمینی‌شهر اصفهان تشییع شد.

مردم خمینی شهر در تشییع این کاروان حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند.این کاروان در مسیر خود در  محل دارالقرآن اهلبیت (ع) خمینی‌شهر با حضور خادمیاران رضوی همراه شد.

مردم انقلابی، استکبار ستیز و حسینی خمینی‌شهر در این مراسم شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ برای اسراییل سر دادند و با شعارهایی از جمله «این گل پرپر شده، هدیه به رهبر شده»، «شهیدان زنده‌اند الله اکبر، ره حق رفته‌اند الله اکبر» شهدا آن بدرقه کردند.

«مسلم نبی» راوی دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به صبر و مقاومت حضرت زهرا (س) در دفاع از حق، اظهار داشت: شهدای ما در مسیر دفاع از حق جان خود را فدا کردند و مادران شهدا با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) در این مسیر صبر ورزیدند.

وی ادامه داد: مسیر حضرت فاطمه (س) مسیر دفاع از ولایت است و این شهدا نیز با تاسی به همین مسیر دفاع از ولایت را با خون سرخ خود به ما نشان دادند.

وی با اشاره به انبوه جمعیت حاضر در میدان، گفت: امروز پیام این جوانان به مستکبران عالم آن است که مردم ما در مسیر ولایت ایستاده‌اند و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

امروز همچنین کاروان دیگری از شهدای گمنام میهمان شهرهای درچه و فلاورجان بود و در این ۲ شهر حماسه‌هایی بی‌نظیر از حضور مردم در تشییع شهدا خلق شد.

کاروان اهالی بهشت در شهر درچه از مسیر چهار راه فاطمیه، چهار راه شهید مطهری، خیابان امام خمینی  (ره)، میدان امام خمینی (ره)، خیابان شهید نواب صفوی، به سمت فلاورجان حرکت کرد.

این کاروان در ادامه مسیر خود از میدان نماز شهر فلاورجان به سمت میدان آزادی این شهر حرکت کرد و در طول مسیر با حضور انبوه جمعیت مواجه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار