با صدور پیامی؛

سردار «مرادحاجتی» شهادت جمعی از دلاورمردان فراجا را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی شهادت جمعی از مرزداران مقتدر نیروی انتظامی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۳۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ - 15December 2023

سردار «مرادحاجتی» شهادت جمعی از دلاورمردان فراجا را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی شهادت جمعی از مرزداران مقتدر نیروی انتظامی را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

مردم قدرشناس ایران اسلامی شاهد هستند که فرزندان‌شان در فراجا در طول دوران خدمت پرافتخار خود به عنوان جانفدای ملت در راه امنیت، آرامش و پاسداری از حریم و کیان این آب و خاک شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند.

افتخار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این است که درب شهادت در این لباس و سنگر برای دفاع از نظام، انقلاب و آسایش ملت باز است و فرزندان مقتدر مردم در این یگان لحظه‌ای در مقابله با تهاجمات و تهدیدها عقب نخواهند نشست.

تروریست‌ها و حامیان آنان باید بدانند بی تردید در دستان قدرتمند جان برکفان فراجا و سایر نیروهای اطلاعاتی وامنیتی گرفتار خواهند شد و به اشد مجازات خواهند رسید.

از خداوند متعال برای این شهیدان عزتمند و سرافراز علو درجات و برای خانواده عزیز و داغدار آن‌ها صبر جمیل مسلت دارم.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در خوزستان شهادت جمعی از دلاور مردان و سبز قامتان فراجا توسط  گروه‌های تروریستی را به برادر ارجمندم سردار فرماندهی محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار احمد رادان، سردار «محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی خوزستان و همه سبزپوشان حاقظ امنیت تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار