کتائب القسام: طی ۵ روز، ۱۰۰ خودروی زرهی ارتش اسرائیل را منهدم کردیم

شاخه نظامی حماس اعلام کرد طی پنج روز اخیر توانسته حدود ۱۰۰ خودروی زرهی ارتش اسرائیل را منهدم کند و نظامیان اسرائیلی را در کمین‌ها غافلگیر کند.
کد خبر: ۶۳۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ - 15December 2023
کتائب القسام: طی ۵ روز، ۱۰۰ خودروی زرهی ارتش اسرائیل را منهدم کردیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابو عبیده» سخنگوی «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، شامگاه امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای جدیدترین تحولات جنگی در غزه را تشریح کرد.
 
سخنگوی القسام اعلام کرد: «۷۰ روز از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» می‌گذرد و ملت ما همچنان در حال نبرد در این جنگ بی‌سابقه هستند. مجاهدان ما با یک قدرت تا بن‌دندان مسلح در حال جنگ هستند که مهمات مرگبار و هواگرد در اختیار دارد».
 
ابو عبیده اضافه کرد: «دولت آمریکا کریدور هوایی خود برای حمایت از این رژیم به راه انداخته گویی با یک ابرقدرت در جنگ است. مجاهدان ما دلاورانه در حال جنگ هستند و این مبارزات در تاریخ جاودان خواهد شد. رزمندگان طی ۵ روز اخیر توانستند بیش از ۱۰۰ خودروی زرهی اسرائیلی را هدف قرار دهند».
 
سخنگوی القسام ادامه داد: «نیرو‌های ما از راکت‌های ضداستحکامات استفاده کردند و خانه‌ها را بر سر نیرو‌های اسرائیلی خراب کردند. دشمن در عملیات‌های خود از مزدور استفاده می‌کند؛ عملیاتی که ادعا می‌کند جنگی موجودیتی است. انگشت مجاهدان ما همچنان روی ماشه است و آنان در هر همه برای دشمن کمین کرده‌اند».
 
ابو عبیده در پایان گفت: «درگیری ما با نیرو‌های دشمن، نشان داد که چه قدر ارتش [اسرائیل]سست و بزدل است. آنچه امروز در حال نابودی است، ارتش دشمن است، نه کتائب القسام. اعدادی که دشمن به صورت رسمی از تعداد کشته‌هایش اعلام می‌کند، واقعی نیست. وظیفه [ما]هم‌اکنون خروش، انقلاب و کودتا علیه اشغالگران است. ما از تمام آزادگان و رزمندگان امتمان می‌خواهیم اقدامات میدانی‌شان علیه دشمن را در تمام جبهات تشدید کنند».
 
مقاوت فلسطین از هفتم اکتبر (پانزدهم مهرماه) در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و کرانه باختری عملیاتی تحت عنوان «طوفان الاقصی» را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد.
 
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دنبال این عملیات بخش بزرگی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که به دنبال آن، ۱۸ هزار و ۷۸۷ فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار