در آستانه تشییع ۲۸۰ شهید گمنام بازخوانی شد؛

زیبایی تقارن تشییع شهدای گمنام با ایام فاطمیه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی

رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت تشییع شهدای گمنام در دی ماه ۱۴۰۰ در روز شهادت حضرت زهرا (س) پیامی صادر کرده و به توصیف شهدای گمنام پرداختند.
کد خبر: ۶۳۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۲ - 16December 2023

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی پیامی به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س) در ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ تاکید کردند: تقارن تشییع پیکر این مسافرانِ به خانه برگشته، با روز شهادت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها مبشّر ابدیّت یاد و خاطره آنان و مژده‌بخش خیر کثیری است که از ناحیه آنان برای کشور امام زمان روحی‌فداه فراهم خواهد آمد انشاءالله.

زیبایی تقارن تشییع شهدای گمنام با ایام فاطمیه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی

متن پیام معظم‌له به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

سلام بر شهیدان گمنام، گمنام در میان خاکیان و معروف در عرصه‌ی افلاکیان. فداکارانی که پس از گذشت سالیان دراز از لحظه شهادتشان کشور را با رایحه معنویت و جهاد، معطّر می‌سازند و پرچم افتخار به خون‌های ریخته شده در راه اسلام و قرآن را، بیش از پیش به اهتزاز در می‌آورند.

تقارن تشییع پیکر این مسافرانِ به خانه برگشته، با روز شهادت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها مبشّر ابدیّت یاد و خاطره آنان و مژده‌بخش خیر کثیری است که از ناحیه آنان برای کشور امام زمان روحی‌فداه فراهم خواهد آمد انشاءالله.

به ارواح طیبه این شهیدان و به چشم‌ها و دل‌های منتظر پدران و مادران و همسران آنان سلام و درود می‌فرستم و فضل و رحمت فزاینده‌ی پروردگار را برای همه‌ی آنان مسئلت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها