مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

شهیدان سند ملی امنیت کشور هستند

سرهنگ امیری مقدم در پی حمله ناجوانمردانه و کوردلانه تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک و شهادت 12 لاله گلگون فراجا پیامی صادر کرد.  
کد خبر: ۶۳۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ - 16December 2023

شهیدان سند ملی امنیت کشورند. 

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار امیری مقدم مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در پی حمله ناجوانمردانه و کوردلانه تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک و شهادت 11 لاله گلگون فراجا پیامی صادر کرد.  

در این پیام آمده است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ 

زمانی که از ارزش بالای امنیت در کشور سخن می‌گوییم این شهیدان هستند که به این سخن معنا می‌بخشند و لحظه به لحظه پیشروی انقلاب اسلامی را شهیدان با خونشان ریل گذاری کرده اند.  

شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه 11 تن از دلاورمردان انتظامی راسک در حمله تروریستی و کوردلان معاند موجب تاسف و تاثر عمیق شد و شهدای فراجا که بی محابا در حراست از نظم و امنیت کشور جانشان را نثار می‌کنند جایگاه والایی در محضر خداوند متعال دارند. 

اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی، شهادت این قهرمانان وطن و شهید عزیز همشهریمان احسان بابایی را محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهیدان و ملت دلیر و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. 

بی‌شک مردم غیور ایران عزیز پاسخ دندان شکنی به جنایتکاران و اربابانشان خواهند داد و خون پاک شهیدان ضمانت نابودی تروریست‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار