برگزاری آیین عزاداری ایام فاطمیه در جوار شهید گمنام استانداری هرمزگان

آیین عزاداری ایام فاطمیه در جوار مرقد شهید گمنام استانداری هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ - 16December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، آیین عزاداری ایام فاطمیه در جوار مرقد شهید گمنام استانداری هرمزگان با حضور «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان، معاونان و کارکنان استانداری هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

حجت الاسلام حقانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان و سخنران در این مراسم ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام اظهار داشت: یکی از مواردی که شهدا را نسبت به سایر مردم متمایز می‌کند عدم توجه به موانع رسیدن به قرب الهی است.

وی افزود: انسان‌های عادی در برخورد با موانع رسیدن به هدف از ادامه دادن و تلاش کردن دست می‌کشند اما شهدا موانع را به قیمت جان خود کنار می‌زدند و به هدف متعالی خود دست پیدا می‌کردند.

حجت الاسلام حقانی با اشاره به اینکه دیگر ویژگی مهم شهدا این بود که به هدف خود باور داشتند و هیچ گاه ناامید نمی‌شدند گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر همین باور شکل گرفت چرا که مردم انقلابی به هدف خود باور داشتند.

وی به بیان ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا سلام الله علیها پرداخت و گفت: سیره زندگی و ابعاد شخصیت ایشان یک الگوی جامع برای همگان است.

در این مراسم علاوه بر قرائت زیارت عاشورا، آیین عزاداری و مرثیه سرایی نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار