اعلام جزئیات مراسم تشییع شهدای گمنام در خوزستان

همزمان با سالروز شهادت دردانه نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک و مطهر 14 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهواز دیار سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» تشییع می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ - 16December 2023

اعلام جزئیات مراسم تشییع شهدای گمنام در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با سالروز شهادت دردانه نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک و مطهر 14 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم خوزستان در شهر اهواز دیار سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» تشییع می‌شوند.

مراسم تشییع شهدای گمنام در خوزستان طبق فراخوان روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان فردا (یکشنبه 26 آذرماه سال 1402) از ساعت 14:30 آغاز می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و بسیجیان سلحشور در این آیین شرکت می‌کنند.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر 14 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در خیابان سلمان فارسی اهواز برگزار می‌شود که مردم خوزستان و اهالی دیار سردار شهید «بهنام محمدی‌» این لاله‌های بی‌نشان را تا آغوش خاک بدرقه می‌کنند.

در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر 14 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در اهواز حجت‌الاسلام «میراحمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز و استاد حوزه و دانشگاه سخنرانی می‌کند.

همچنین در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر 14 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس مداحان اهل بیت عصمت و طهارت «مصطفی مروانی» و «سعید کرمعلی» در جمع مردم اهواز به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازند.

پیکر پاک و مطهر این شهدای عزیز طبق تقویم اعلامی در 14 نقطه از سرزمین حماسه و ایثار به آغوش خاک سپرده خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، استاندار خوزستان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز به همین مناسبت با صدور پیام‌هایی از مردم شریف و شهدایی خوزستان و اهواز خواستند که با حضور مقتدرشان در تشییع شهدای گمنام بار دیگر ضمن بیعت با فرزندان خوشنام وطن، سیلی محکمی به صورت دشمنانی بزنند که در تلاش اند تا فضای شهدایی حاکم بر کشور را کمرنگ جلوه دهند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها