معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد؛

برپایی ۲۰۰ ایستگاه صلواتی در ورودی مدارس به مناسبت دهه فاطمیه

۲۰۰ ایستگاه صلواتی در ورودی مدارس به مناسبت دهه فاطمیه برپا شده است.
کد خبر: ۶۳۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ - 16December 2023

برپایی ۲۰۰ ایستگاه صلواتی در ورودی مدارس به مناسبت دهه فاطمیه

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «علی مهدوی‌خواه» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به راه‌اندازی و فعال‌سازی هیئت‌های دانش آموزی مذهبی در مدارس از ابتدای سال تحصیلی جاری، اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های اصلی هیئت‌های مذهبی برگزاری مراسم در مناسبت‌های ولایی است.

وی افزود: همزمان با دهه فاطمیه، با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و از محل عوائد موقوفه مهر فاطمی، اقلام حمایتی اولیه برای هیئت‌های مذهبی دانش آموزی تهیه و در اختیار آنان قرار داده شده است تا با کمک بقیه دانش آموزی عضو هیئت، نسبت به برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی مدارس محل تحصیل خودشان اقدام کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: باور ما در دستگاه تعلیم و تربیت این است که با میدان دادن به دانش آموزان و سپردن مسئولیت به آنان در قالب تشکل‌های دانش آموزی، می‌توانیم شاهد افزایش کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی باشیم.

مهدوی‌خواه افزود: همزمان با دهه فاطمیه، علاوه بر برپایی ایستگاه‌های صلواتی، فعالیت‌های دیگری همچون برگزاری مراسم عزاداری، برپایی محافل انس با قرآن، اعزام مبلغان دینی به مدارس، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع فاطمی و برگزاری یادواره شهدای فاطمی از جمله شهید برونسی توسط هیئت‌های مذهبی دانش آموزی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار