رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران:

شهدا الگوی خادمان نظام و انقلاب باشند

حجت الاسلام «زارعی» گفت: خادمان نظام و انقلاب با الگو قرار دادن یک شهید در راه خدمت به مراجعین، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.
کد خبر: ۶۳۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ - 16December 2023

شهدا الگوی خادمان نظام و انقلاب باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، یادواره شهدای منتسب به خانواده کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران امروز با حضور شهید گمنام در سازمان قضایی استان برگزار شد.

حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران در این مراسم اظهار داشت: با دقت نظر در اکثر وصیت نامه‌ی شهدا متوجه خواهیم شد که دغدغه‌ی این بزرگواران به وحدانیت خداوند، توجه به حجاب خواهران و تنها نگذاشتن امام زمان بوده، که واضح و مبرهن است انتظارشان از ما تجهیز شدن به غیرت ناموسی و غیرت دینی و غیرت سیاسی است.

این مقام قضایی تاکید کرد: ان شالله هر کدام از ما کارگزاران نظام و انقلاب با الگو قرار دادن یک شهید در راه خدمت به مراجعین، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و پاسخگوی خون شهدا بوده و شرمندشان نشویم.

این مراسم همراه با تلاوتی از کلام الله مجید، زیارت عاشورا و مداحی در وصف حضرت فاطمه (س) و شهدا در محضر شهید گمنام حاضر در سازمان بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها