رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان آمل:

تلاش برای احیای آرمان‌های شهدا در جامعه ضروری است

حجت‌الاسلام «بهرامی» با بیان اینکه، شهدا منبع آرامش، سعادت و چراغ راه همه ما به شمار می‌روند، گفت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید در احیای آرمان‌های آن‌ها تلاش کنیم.
کد خبر: ۶۳۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ - 16December 2023

تلاش برای احیای آرمانهای شهدا در جامعه ضروری استحجت الاسلام «محمدهادی بهرامی» رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با بیان اینکه برخی می‌خواستند این حقایق را انکار کنند و شهادت حضرت زهرا (س) را یک حادثه ساده جلوه دهند، اظهار داشت: ما در این ایام باید فضائل و مناقب حضرت صدیقه طاهره (س) را بیان کنیم تا همه بدانند که حضرت زهرا (س) یک زن عادی نبودند؛ سیره پیامبر (ص) و امیرالمؤمنین (ع) برای ما روشن کرده که ایشان نه تنها آدم عادی نبود بلکه جزو ارکان عالم هستی و ارکان مهم اسلام هستند و پیامبر (ص) ایشان را همراه خود به عنوان یک رکن اسلام معرفی کرد.

وی با بیان اینکه فاطمیه از عاشورا هم مهم‌تر است، افزود: امام صادق (ع) فرمودند که مصیبت سقیفه که حق امیرالمؤمنین (ع) غصب شد و درب خانه اهل بیت (ع) را آتش زدند و حضرت محسن (ع) به شهادت رسید، بزرگتر، وحشتناک‌تر و تلخ‌تر از کربلا است.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان آمل با بیان اینکه بارزترین مصداق جهاد تبیین وجود حضرت زهرا (س) است، بیان کرد: برای روشنگری جامعه آن روز و برای کسانی که سفارشات پیامبراکرم (ص) در خطبه غدیر شنیده بودند و نیاز به تبیین و تلنگر داشتند، آن خطبه طولانی ایشان در جمع مهاجرین و انصار به عنوان یک منشور ولایت در مسجد مدینه بود.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به تشییع پیکیر‌های پاک شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) عنوان داشت: شهدای عزیزمان راه و منش حضرت زهرا (س) را پیمودند و حتی در عملیات‌ها این شهدا از خدا یک چیز می‌خواستند که همانند مادرشان حضرت زهرا (س) گمنام باشند.

وی با بیان اینکه، شهدا منبع آرامش، سعادت و چراغ راه همه ما به شمار می‌روند، افزود: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید در احیای آرمان‌های آن‌ها تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه همه تلاش دشمنان این است که انحراف بین جوانانمان ایجاد کنند، ادامه داد: باید ابعاد ارزشی دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان در آغاز راه امامت و ولایت امام علی علیه السلام به توصیه‌ها و سفارشات این بانوی عصمت و طهارت گوش فرا می‌دادند، امروز وضعیت مسلمانان به شکل دیگری رقم خورده بود و استکبار جهانی نمی‌توانست با تفرقه انداختن بین مسلمانان دست به جنایات بی‌شماری علیه مسلمانان بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها