در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: شهدا مظهر هویت و ایستادگی ملت ایران هستند

جعفری در آیین وداع با شهدای گمنام در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس موجب شد تا عزت و تمامیت ارضی ما حفظ شود؛ به همین جهت ملت ایران به قهرمانان ملی خود می‌بالند.
کد خبر: ۶۳۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ - 16December 2023

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: شهدا مظهر هویت و ایستادگی ملت ایران هستند«علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با بیان اینکه شهدا مظهر هویت و ایستادگی ملت ایران هستند، اظهار داشت: شهدا در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی آفریدند و نزد ملت ایران جایگاه ویژه‌ای دارند.

جعفری با بیان اینکه مدیون مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدا هستیم، ادامه داد: اگر شهدا نبودند امروز همه ما با چالش مواجه بودیم.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس موجب شد تا عزت و تمامیت ارضی ما حفظ شود؛ به همین جهت ملت ایران به قهرمانان ملی خود می‌بالند.

وی با تاکید بر اینکه شهدای گمنام جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند تا ملت ایران نشان پیدا کند، افزود: جوانمردی حکم می‌کند تا برای شهدای این مرز و بوم احترام قائل شویم و در مراسم آیین وداع و تشییع پیکر مطهر این عزیزان حضور پیدا کنیم.

جعفری با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی در قلب ملت ایران جای دارند، یادآور شد: ما باید اهداف شهدا را دنبال کرده و وصیت نامه‌های آن‌ها را بخوانیم و قطعا خدا به همه ما کمک می‌کند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار