طلا در آستانه حماسه 9 دی:

ساکتین فتنه در انتظار 9 دی دیگر!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی در زمان فتنه 88 در تلاش بودند تا ارزش‌های حاکم بر جمهوری اسلامی را وارونه و منافق وار به خورد مردم دهند و امروز ساکتین فتنه در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تلاش برای رقم زدن وارونگی دیگری از آرمان‌های امام و قانون اساسی هستند.
کد خبر: ۶۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ - 27December 2015

ساکتین فتنه در انتظار 9 دی دیگر!

حسین طلا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس، درباره حماسه مردمی 9 دی گفت: این انقلاب پیوند رهبری نظام و امت است. آنچه که در 9 دی بر این جامعه اسلامی رخ داد شکوفایی بصیرت سیاسی مردم بود؛ یعنی مردم به حدی رسیدند که سره از ناسره را جدا کنند. پیش از آن در این کشور دروغی به مردم گفته شد که تصور مردم را به سمت خیانت نظام نسبت به مردم سوق میداد ولی وقتی هیچ عدلهای برای اثبات این بهتان به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیدا نشد، جز روسیاهی به عاملان فتنه چیزی باقی نماند.

وی ادامه داد: وقتی امروز اسناد و مدارک آن روزها را مشاهده میکنیم متوجه دخالتهای بیحد و حصر از جانب دشمنان قسم خورده کشورمان در فتنه 88 میشویم. چرا که آمریکا با هدف براندازی نرم جمهوری اسلامی از بودجه سالانه خود مبلغی را تعیین میکند تا  پس از انتخابات 88 بتواند به راحتی به اهداف خود نائل آید؛ ولی حماسه مردمی 9 دی تمامی برنامه های آنها را همچون کفی بر آب، بی رنگ و خنثی کرد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات اظهار داشت: مردم در طول فتنه 88 به این نتیجه رسیدند که این واقعه چیزی جز براندازی نبوده و نسبت به آن واکنش نشان دادند و یکی از خصوصیات مردم جمهوری اسلامی عامه با بصیرت است که 9 دی تجلی بصیرت سیاسی مردم بود.

طلا بیان کرد: برخی در زمان فتنه 88 در تلاش بودند تا ارزشهای حاکم بر جمهوری اسلامی را وارونه و منافق وار به خورد مردم دهند و امروز ساکتین فتنه در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تلاش برای رقم زدن وارونگی دیگری از آرمانهای امام و قانون اساسی هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با افزایش بصیرت و آگاه سازی مردم و مسئولین در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید از نفوذ منافقان داخلی و مستکبران خارجی که تنها در پی براندازی نظام و کسب منافع خود هستند جلوگیری کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار