شهردار تهران در توئیتی مطرح کرد؛

شهدای «راسک» چگونگی حفظ امنیت کشور را یادآوری کردند

زاکانی در توئیتی نوشت: شهادت مظلومانه ۱۱ تن از نیروهای فراجا در شهر راسک دوباره به همه ما یادآوری کرد که برای حفظ وجب به وجب خاک ایران چه خون‌های پاکی به زمین ریخته می‌شود و نگهداری تمامیت ارضی، وحدت و امنیت کشور چگونه و با چه بهایی در حال حفظ شدن است.
کد خبر: ۶۳۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ - 17December 2023

شهدای «راسک» چگونگی حفظ امنیت کشور را یادآوری کردندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا زاکانی» شهردار تهران در پیامی حادثه تروریستی راسک را تسلیت گفت و نوشت: شهادت مظلومانه یازده تن از اعضای نیروی انتظامی شهر راسک دوباره به همه ما یادآوری کرد که برای حفظ وجب به وجب خاک ایران چه خون‌های پاکی به زمین ریخته می‌شود و نگهداری تمامیت ارضی، وحدت و امنیت کشور چگونه و با چه بهایی در حال حفظ شدن است.

نیمه شب پنج‌شنبه (۲۳ آذر) در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت رسیده و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است. شنبه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد.

اسامی شهدای حادثه روز گذشته از استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، قزوین، بوشهر و خراسان رضوی،به ترتیب مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پویا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، مجید فیروزنیا و حمید رضایی امین  هستند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار