دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

برگزاری مراسم وداع با پیکر‌های شهدای گمنام در ۹ شهر استان مازندران

همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم وداع با پیکر‌های مطهر ۱۱ شهید گمنام در شهر‌های رامسر، فریدونکنار، بابلسر، بابل، آمل، قائمشهر، ساری، میاندورود و گلوگاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ - 17December 2023

برگزاری مراسم وداع با پیکر‌های شهدای گمنام در ۹ شهر استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم وداع با پیکر‌های مطهر ۱۱ شهید گمنام در شهر‌های رامسر، فریدونکنار، بابلسر، بابل، آمل، قائمشهر، ساری، میاندورود و گلوگاه برگزار شد.

پیکر‌های مطهر این شهدا که از چهارشنبه ۱۵ آذر وارد استان مازندران شده است، به مدت ۱۲ روز میهمان مردم شهیدپرور و قدرشناس استان مازندران در نقاط مختلف مورد استقبال قرار گرفت و برنامه‌های وداع مردمی در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و دستگاه‌ها و واحد‌های پرجمعیت برگزار شد.

مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان جمعه ۲۴ آذر در آئین وداع استانی که در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد، میزبان پیکر‌های مطهر این شهدای گمنام بودند.

همچنین مراسم وداع شهرستانی نیز شب گذشته در شهر‌های میزبان با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.

امروز و همزمان با سراسر کشور پیکرهای مطهر ۱۱ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مرکز استان مازندران روی دست مردم مومن و انقلابی تشییع می‌شود.

پیکر‌های مطهر این شهدا پس از تشییع استانی به شهر‌های میزبان منتقل شده و در محل یادمان‌های شهدای گمنام خاکسپاری خواهد شد.

پیکر مطهر یک شهید گمنام ۱۷ ساله از عملیات والفجر ۸ پس از تشییع در شهرستان رامسر در اردوگاه میرزا کوچک خان تدفین خواهد شد.

همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام ۲۶ ساله از تک دشمن در جزیره مجنون پس از تشییع میهمان مردم ولایتمدار شهرستان فریدونکنار در اردوگاه دانش آموزی کمیته امداد امام خمینی (ره) خواهد بود.

پیکر مطهر شهید گمنام ۲۶ ساله از عملیات کربلای ۶ منطقه سومار پس از تشییع میزبان مردم شهیدپرور شهرستان بابلسر در رزکنار است.

پیکر مطهر شهید گمنام ۲۵ ساله از عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه پس از تشییع در محوطه تیپ مالک آمل تدفین خواهد شد و پیکر مطهر شهید گمنام ۲۴ ساله از عملیات والفجر ۸ منطقه بوارین نیز پس از تشییع در حسینیه رضوان شهرستان آمل تدفین خواهد شد.

همچنین پیکر مطهر شهید گمنام ۲۱ ساله ازعملیات خیبر منطقه مجنون پس از تشییع در دانشگاه فرهنگیان بابل خاکسپاری خواهد شد.

پیکر مطهر شهید گمنام ۲۵ ساله از عملیات والفجر ۸ منطقه بوارین در دانشگاه فرهنگیان قائمشهر خاکسپاری خواهد شد.

شهرستان ساری میزبان ۲ شهید گمنام است و شهید گمنام ۲۵ ساله از تک دشمن در منطقه موسیان پس از تشییع در سازمان جهاد کشاورزی ساری تدفین می‌شود و شهید گمنام ۱۷ ساله از عملیات محرم در هنرستان کشاورزی ساری خاکسپاری می‌شود.

پیکر مطهر شهید گمنام ۱۶ ساله از تک دشمن در منطقه زبیدات پس از تشییع در شهرستان میاندورود در اردوگاه دانش آموزی شهدای بادله تدفین خواهد شد و پیکر مطهر شهید گمنام ۳۰ ساله از منطقه سرپل ذهاب پس از تشییع در شهرستان گلوگاه در سایت اداری این شهرستان تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار