امام جمعه اهل سنت کیش:

مدیون خون شهدا و جانفشانی آنان هستیم

شیخ «شمس» گفت: شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای گمنامی که در طول ۸ سال دفاع مقدس، جان خویش را فدای اسلام و انقلاب و استقلال و اعتلای کشور کردند، اگر چه هویت و نام شان نامعلوم است اما یادشان همواره می درخشد و فراموش شدنی نیست.
کد خبر: ۶۳۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ - 17December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، شیخ «یعقوب شمس» امام جمعه اهل سنت کیش درباره تشییع پیکر شهدای گمنام که یکی از آنها نیز طی مراسم باشکوهی در این جزیره بدرقه شد، اظهار کرد: نام و یاد شهدای دفاع مقدس و به خصوص شهدای گمنام که برای استقلال و عزت کشور و اسلام جانفشانی کردند همواره در یاد و خاطره تمام ایرانیان گرامی و محفوظ است.

وی افزود: ما مردم ایران مدیون خون شهدای عزیز و جانفشانی های رزمندگان هستیم و البته مردم قدرشناس ایران نیز همواره نشان داده اند که قدردان این جانفشانی ها بوده و هستند.

شیخ یعقوب شمس افزود: مردم فهیم و قدرشناس ایران همواره در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام حضور پر شور داشته و با دل و جان در مراسم تشیع و بدرقه شهدای گمنام شرکت می کنند.

امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به تشییع پیکر یک شهید گمنام در جزیره کیش گفت: مردم مومن و متدین و همیشه در صحنه کیش همواره با حضور گسترده خود در صحنه های مختلف، افتخار آفرین بوده و ایم بار نیز با حضور در مراسم تشییع این شهید والامقام همچون گذشته، افتخار آفرینی کردند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار