استاد حوزه و دانشگاه:

پیشرفت‌های ایران مرهون و مدیون انقلاب اسلامی و خون شهدا است

حجت‌الاسلام «پناهی‌مقدم» با تأکید بر اینکه براساس آیات قرآن، شهدا به خاطر نعمت‌های خداوند متعال در شادی و نشاط هستند و مژده می‌دهند، گفت: به همت انقلاب و به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی در حال پیشرفت و تعالی است.
کد خبر: ۶۳۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 17December 2023

پیشرف‌های ایران مرهون و مدیون انقلاب اسلامی و خون شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا پناهی‌مقدم» استاد حوزه و دانشگاه امروز (یکشنبه) در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر بیرجند، اظهار داشت: شهدا به ما می‌گویند که نعمت‌ها و فضل الهی منتظر شماست، کسانی که واقعا پشت سر و رهرو شهدا هستند مژده و عنایت شهدا و فضل الهی شامل حال آن‌ها می‌شود.

وی بیان داشت: کسانی که با فاصله از شهدا هستند این مژده شهدا شامل آنان نمی‌شود بنابراین برای اینکه پشت سر شهدا باشیم و در مسیر اسلام بمانیم باید ویژگی‌هایی را داشته باشند.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه براساس آیات قرآن، شهدا به خاطر نعمت‌های خداوند متعال در شادی و نشاط هستند و مژده می‌دهند، تبیین کرد: به همت انقلاب و به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی در حال پیشرفت و تعالی است.

حجت‌الاسلام پناهی‌مقدم با بیان اینکه خون شهدا نتیجه داد و امروز بیداری جهانی در سطح جهان و حتی خود آمریکا رقم خورده است‌، افزود: در راستای مقاومت جوانان فلسطینی امروز صهیونیست‌ها و غربی‌ها که ادعا داشتند می‌خواهند دنیا را بگیرند در مقابل گروه کوچک حماس زانو زده‌اند.

وی گفت: براساس فرمایشات حضرت زهرا (س) باید دین را حفظ و آن را در بین امت‌های دیگر ترویج کنیم لذا امام راحل این عقیده را در وجود ما گذاشت که مؤمن مسئولیت و وظیفه دارد و باید بپاخیزیم و از دین اسلام دفاع کنیم که با میدان‌داری مردم ایران، انقلاب اسلامی ما به پیروزی رسید.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بناهای حداقل بیش از ۲۰۰ ساله مستکبران جهانی را فرو ریخت و همین غربی‌های مدعی حقوق بشر دو جنگ جهانی به راه انداختند و ۷۰ میلیون انسان را کشتند و کشورها تسخیر و غارت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها