همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)؛

پیکر پاک ۸ شهید خوشنام فاطمی بردستان مردم استان قزوین تشییع و خاکسپاری شد

صبح امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری (س)، مراسم تشییع و خاکسپاری ۸ شهید خوشنام فاطمی بر دستان مردم شهیدپرور و ولایی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ - 17December 2023

پیکر پاک ۸ شهید خوشنام فاطمی بردستان مردم استان قزوین تشییع و خاکسپاری شد

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، صبح امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه کبری(س)، مراسم تشییع و خاکسپاری ۸ شهید خوشنام فاطمی بر دستان مردم شهیدپرور و ولایی قزوین برگزار شد. 

ساعت ۹ صبح مبدا آغاز مراسم از میدان آزادی به سمت خیابان نادری، میدان میرعماد، میدان سرداران و نهایتا محوطه استانداری می باشد. 

عزاداران فاطمی با تشییع پیکر مطهر هشت شهید خوشنام فاطمی تا استانداری قزوین، پیکر پاک یکی از این شهدا را به خاک می سپارند.  

سپس پیکر مطهر هفت شهید دیگر در نقاط معین شده در شهرستان قزوین و شهرستان های تابعه منتقل و خاکسپاری می شود.   

این نقاط در شهر قزوین در هشت نقطه شامل محوطه استانداری قزوین، شهرک کوثر در محوطه مجموعه شمیم کوثر با ایجاد یادمان ویژه، جاده قزوین_رشت روستای آقابابا، روستای بکندی در منطقه کوهین، شهر سیردان در منطقه طارم سفلی قزوین، تاکستان روستای یحیی آباد، شهرستان البرز و در شهرستان بوئین زهرا شهر ارداق می باشد. 

صبح امروز به طور همزمان در سراسر کشور، ۲۸۰ شهید خوشنام فاطمی تشییع و خاکسپاری می شوند که ۱۲۰ شهید در تهران و ۱۷۰ شهید در مراکز استان ها می باشد. 

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار