سخنرانی "سید حسن نصرالله" فردا در سالن مجتمع شاهد بیروت

سید حسن نصر الله فردا یکشنبه رأس ساعت 14:30 به وقت محلی در سالن مجتمع شاهد واقع در بیروت سخنرانی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ - 26December 2015

سخنرانی

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، دبیر کل حزب الله لبنان فردا یکشنبه به مناسبت هفتمین روز شهادت سمیر القنطار سردار اسرا که هفته گذشته در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسید، سخنرانی میکند.

پایگاه خبری المنار گزارش داد، سید حسن نصر الله فردا یکشنبه رأس ساعت 14:30 به وقت محلی در سالن مجتمع شاهد واقع در بیروت سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است، جنگندههای رژیم صهیونیستی هفته گذشته یک ساختمان در شهر "جرمانا" در حومه جنوبی دمشق را بمباران کردند که در پی آن سمیر قنطار آزاده لبنانی و شماری از شهروندان سوری به شهادت رسیدند.

نصرالله هفته گذشته نیز طی سخنانی درباره شهادت «سمیر قنطار» آزاده لبنانی توسط اسرائیل گفت: دشمن صهیونیستی با حمله به ساختمانی که سمیر قنطار و چند نفر دیگر از همراهان وی در آن حضور داشتند، آنها رابه شهادت رساند.

وی در واکنش به برخی اخبار منتشر شده درباره اقدام عناصر تروریستی در ترور سمیر قنطار گفت: برخی از رسانهها اعلام میکنند که گروه های مسلح در عملیات ترور قنطار دست داشتند که دروغ است و این اسرائیل بود که با موشکهای خود به طور دقیق هدف گیری کرد.

نصر الله با بیان اینکه حزب الله اسرائیل را مسئول ترور شهید سمیر قنطار می داند، افزود: قنطار عاشق فلسطین بود و همه زندگی خود را برای سرنوشت ملت و اسرا و مقاومت آن صرف کرد.

دبیرکل حزب الله گفت: قنطار از همان لحظه اول آزاد شدنش، آمادگی خود را برای اجرای عملیات ضد اسرائیلی در هر مکانی اعلام کرده بود.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: به دوست و دشمن می گوئیم که به اقدام اسرائیل در ترور قنطار در هر زمان و مکانی واکنش نشان خواهیم داد و این حق ماست.

وی گفت: سمیر قنطار عاشق فلسطین بود و برای هرگونه ایثارگری آماده بود و دشمن خیال نکند که با ترور قنطار و رهبرانی مثل قنطار مانع این ایثارگری ها می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار