از آخرین تحولات غزه تا روز وحدت حوزه و دانشگاه در رادیو ایرن

برنامه «بحث روز» دوشنبه ۲۷ آذر، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به آخرین تحولات غزه و شهادت شهید مفتح در ۲۷ آذر ۱۳۵۸ روزی که به نام وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است خواهد پرداخت.
کد خبر: ۶۳۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ - 18December 2023

از آخرین تحولات غزه تا روزی به نام وحدت حوزه و دانشگاه در رادیو ایرنبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، فاطمه ربانی، تهیه‌کننده «بحث‌روز» اظهار داشت: ﺗﺮﻭﺭﻳﺴﻢ ﻛﻪ ﻣﻈﻬﺮ ﺍﻋﻼی ﺁﻥ ﺭﮊﻳﻢ ﺻﻬﻴﻮﻧﻴﺴﺘی ﻭ ﺍﺯ ﻟﺤﺎﻅ ﺣﺰﺑی ﻣﻨﺎﻓﻘﻴﻦ ﻭ ﺍﻣﺜﺎﻝ ﺁﻧﻬﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻳک ﻣﺼﻴﺒﺖ ﺟﻬﺎنی ﺍﺳﺖ. تروریسم و ایدئولوژی تروریسم در جایی از تاریخ مثلا قریب به ۷۶ سال قبل در سرزمین فلسطین، غصب می‌کند، جنایت می‌کند و ...

وی ادامه داد: در جایی دیگر از تاریخ یعنی ۲۷ آذر ۱۳۵۸ دانشمند فرهیخته میهنمان، شهید محمدمهدی مفتح را ترور می‌کند و این تفکر تروریستی همواره با حمایت‌های غرب در جریان است.

ربانی افزود: به همین منظور در برنامه «بحث روز» میزبان دکترسیدرضا حسینی پژوهشگر مسائل راهبردی، دکتر سید محمد جواد فقیهی استاد حوزه و دانشگاه خواهیم شد و همچنین با و حسن عظیم زاده خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مستقر در مرز لبنان و فلسطین اشغالی ارتباط تلفنی برقرار خواهیم کرد و به بررسی آخرین تحولات غزه و شهادت شهید مفتح در ۲۷ آذر ۱۳۵۸ روزی که به نام وحدت حوزه و دانشگاه خواهیم پرداخت.

شایان ذکر است «بحث روز» دوشنبه‌ها به تهیه کنندگی فاطمه ربانی و اجرای محمدرضا قربانی ساعت ۱۲:۴۰ بر روی آنتن رادیو ایران می‌رود.

منبع: رادیو ایران

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار