در پیامی به فرمانده کل انتظامی کشور؛

وزیر اطلاعات: سربازان گمنام امام زمان (عج) از عاملان حادثه‌ تروریستی راسک انتقام خواهند گرفت

حجت‌الاسلام خطیب در پیامی بر مجازات مسببین خون‌های به ناحق ریخته شده شهدای حادثه‌ تروریستی راسک از سوی جامعه اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) تأکید کرد.
کد خبر: ۶۳۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ - 18December 2023

پیام وزیر اطلاعات در پی شهادت مظلومانه جان برکفان حافظ مرز‌های ایران اسلامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی جنایت گروهک تروریستی «جیش‌الظلم» در شهرستان راسک و به شهادت رسیدن جمعی از نیرو‌های پلیس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات، این حادثه را به سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا»

برادر ارجمند سردار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرتیپ پاسدار احمد رادان

سلام علیکم

شهادت مظلومانه‌ی جان بر کفان مرز‌های ایران اسلامی در ایّام سال‌روز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) را خدمت فرماندهی معظّم کل قوا، جناب‌عالی، خانواده‌های معزز شهدا، فرماندهان، کارکنان و سربازان غیور فراجا و مردم انقلابی و سرافراز ایران تسلیت عرض می‌کنم.

ملّت شریف، نجیب و شهیدپرور ایران ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های مدافعین مرز‌های مقدس میهن اسلامی ایران، انتظار و مطالبه فوری مجازات مسببین خون‌های به ناحق ریخته شده‌ی شهدای این حادثه‌ی تروریستی را دارند و جامعه‌ی اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) این را وظیفه خود می‌دانند.

از خداوند متعال برای شهدای این حادثه در اعلی علیین، همنشینی ائمه‌ی معصومین (ع) و برای مجروحین نیز شفای عاجل، تندرستی و سربلندی و برای خانواده‌های آنان اجر عظیم، شکیبایی و شفاعت حضرت زهرا (س) را خواستاریم.

سید اسماعیل خطیب
وزیر اطلاعات

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار