مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران عنوان کرد؛

استفاده از توانمندی‌های صنایع دفاعی در رفع گلوگاه‌های فناورانه کشور

دریادار رستگاری بر استفاده حداکثری از توانمندی‌های صنایع دفاعی در رفع گلوگاه‌های فناورانه و صنعتی کشور تأکید کرد.
کد خبر: ۶۳۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷ - 18December 2023

استفاده از توانمندی‌های صنایع دفاعی در رفع گلوگاه‌های فناورانه کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، تفاهم‌نامه همکاری شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور با شرکت صنایع الکترونیک ایران در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با هدف بهره‌مندی از توان و تخصص داخلی در ساخت سامانه‌های علائم الکترونیکی خطوط ریلی کشور به امضای طرفین رسید.

امیر دریادار «امیر رستگاری» مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران درباره این تفاهم‌نامه اظهار داشت: شرکت صنایع الکترونیک ایران (صاایران) برای استفاده حداکثری از توانمندی‌های صنایع دفاعی در رفع گلوگاه‌های فناورانه و صنعتی کشور، موفق به ساخت سیستم علائم الکتریکی ملی توسط متخصصان کشور شده و در حال حاضر در برخی خطوط مترو و راه آهن کشور در حال بهره‌برداری است.

وی هدف از امضای این تفاهم‌نامه را تجهیز طرح‌های ریلی به سامانه علائم الکتریکی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و افزایش ایمنی حمل بار و کاهش احتمال بروز سوانح عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران افزایش بهره‌وری، استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه ریلی کشور و کاهش مداخله نیروی انسانی در مدیریت ترافیک و تردد ناوگان ریلی کشور را از دیگر موارد مهم این تفاهم‌نامه برشمرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها