مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران:

شهدا مظهر اقتدار و قدرت نظام مقدس انقلاب اسلامی

امیرنیا گفت: شهدا مظهر اقتدار و قدرت نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند و امنیت، وحدت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران حاصل خون پاک شهدا است.
کد خبر: ۶۳۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ - 18December 2023

شهدا مظهر اقتدار و قدرت نظام مقدس انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «اصغر امیرنیا» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران به همراه «حسین محمودی فر» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز عصر (دوشنبه) با خانواده شهید جانباز والامقام «سیف اله رضایی» در شهر مهاجران دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و دلجویی از خانواده شهید والامقام رضایی، اظهار داشت: شهدا مظهر اقتدار و قدرت نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند و امنیت، وحدت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران حاصل خون پاک شهدا است.

وی افزود: یکی از نیازهای مهم و اساسی جامعه زنده نگهداشتن یاد خاطره شهداست.

امیرنیا گفت: شهید رضایی از دوستان خوب و خانواده ایشان را به صبر و بردباری و ادامه دادن راه شهید بزرگوار دعوت کرد.

در این دیدار برادر شهید رضایی نیز به بیان دیدگاه ها و خاطراتی از این شهید والا مقام پرداخت.

زهرا رضایی، فرزند شهید گفت: پدرم به عنوان یکی از یادگاران دفاع مقدس، آرمان‌های دینی و دفاع از کشور اسلامی خود را به خانواده اش ترجیح داد و بدین گونه مسیر امام حسین (ع) را با عزت و افتخار انتخاب کرد.

شهید رضایی بازنشسته اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل به همراه همرزمانش با افتخار جنگید، پنج بار جانباز شد و در نهایت سی ام دیماه سال ۱۴۰۱ دعوت حق را لبیک گفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غباروبی و زیارت گلزار شهدا، دیدار حضوری با ایثارگران و رسیدگی به درخواست های آنان، سرکشی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و دیدار با هنرمندان از جمله برنامه های  سفر به استان مرکزی امیرنیا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار