مسئول امور راویان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس خبر داد؛

بازدید ۸ هزار دانش‌آموز شیرازی از موزه دفاع مقدس فارس

«آرام» از بازدید ۸ هزار دانش‌آموز شیرازی از موزه دفاع مقدس فارس خبر داد و گفت: دانش آموزان مقطع متوسطه نواحی سه و چهار شیراز در مدت ۱۰ روز از موزه دفاع مقدس فارس بازدید کردند.
کد خبر: ۶۳۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ - 19December 2023

اکبر آرام مسئول راویان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس«اکبر آرام» مسئول راویان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز با تاکید بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید از بازدید هشت هزار دانش‌آموز از موزه دفاع مقدس فارس خبر داد و گفت: مرحله اول بازدید دانش آموزان از موزه دفاع مقدس فارس از ۱۵ آبان تا ۲۵ آذر با بازدید هشت هزار دانش آموزا دختر و پسر دوره متوسطه نواحی سه و چهار آموزش و پرورش شهرستان شیراز در قالب اردوی یک روزه در این مجموعه انجام شد.

وی افزود: دانش آموزان در بازدید دو ساعته خود از نمایشگاه‌های موجود در موزه دفاع مقدس بازدید می‌کنند و روزانه ۱۰ راوی دفاع مقدس در اردوی بازدید دانش آموزان به روایت گری می‌پردازند همچنین بخش‌های مختلف نمایشگاه که شامل دستاورد‌های حوزه‌های مختلف از یگان‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی استان و همچنین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس و نقش اقشار مختلف بازگو می‌شود.

مسئول راویان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه جهاد تبیین مهم‌ترین موضوعی است که راویان در اردوی دانش آموزی به آن خواهد پرداخت، گفت: در نیمی از زمان حضور دانش آموزان با موضوعات بصیرتی، فلسطین، جبهه مقاومت و سیره شهدا آشنا خواهند شد.

آرام با اشاره به اینکه پس از پایان دی و پایان امتحانات دانش آموزان مرحله دوم بازدید از موزه دفاع مقدس آغاز خواهد شد، گفت: بیش از ۱۵ هزار دانش آموز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس و نمایشگاه دفاع مقدس این مرکز تا پایان سال جاری بازدید می‌کنند.

وی در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه‌های سراسری، آزاد و پیام نور نیز با اساتید خود هر پنج شنبه در این مجموعه برای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و نقش رزمندگان استان فارس در طول دفاع مقدس حضور خواهند یافت و بازدید‌های دانشجویی در هر سال تحصیلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها