در آیین افتتاحیه مسابقات دانشجویی دانشگاه‌های افسری ارتش؛

امیر سیاری: فرمانده لایق باید مهارت‌های خود را افزایش دهد/ دانشجوی پرورش‌یافته در ابعاد مختلف «فرمانده موفق» در میدان عمل است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: یک فرمانده لایق باید مهارت‌ها را در ابعاد مختلف افزایش دهد و برای مقابله با تهدیدات آینده آماده باشد تا مأموریت خود را با موفقیت انجام دهد.
کد خبر: ۶۳۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ - 19December 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات سراسری دانشجویی دانشگاه‌های افسری ارتش یادواره سرلشکر شهید «حسن آبشناسان» با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در دانشگاه فارابی برگزار شد.

دریادار سیاری در این مراسم اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که در میدان عمل یک فرمانده لایق داشته باشیم که بتواند یگان تحت امرش را کنترل، هدایت و برای مقابله با تهدیدات آینده آماده کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش هدف از برگزاری این مسابقات را ارزیابی کیفیت موضوعات علمی، تربیتی و مقاومت جسمانی دانشجویان خواند و افزود: ما با ارزیابی که در مسابقات صورت می‌گیرد به کیفیت موضوعات ذکرشده پی‌ خواهیم برد و این ارزیابی‌ها به عنوان یک متغیر برای ارتقای توانمندی‌ها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: زمانی که یک دانشجوی دانشگاه افسری ارتش از نظر علمی رشد داشته و آگاه به مسائل روز باشد و از نظر تربیتی به گونه‌ای تربیت یافته باشد که ویژگی‌های یک فرمانده در وجودش نهادینه شده باشد و از نظر جسمانی هم جسم مناسب نظامی‌گری را داشته باشد، می‌تواند یک فرمانده موفق در میدان عمل باشد.

امیر سیاری اضافه کرد: یک فرمانده لایق باید مهارت‌ها را در ابعاد مختلف افزایش دهد و برای مقابله با تهدیدات آینده آماده باشد تا مأموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران که حفظ تمامیت ارضی، استقلال کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با موفقیت انجام دهد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه کسانی می‌توانند چنین هدفی را محقق کنند که در این دانشگاه‌ها خوب آموزش دیده باشند، گفت: این مسابقات در سه موضوع علمی، تربیتی و مقاومت جسمانی در بین منتخبین دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار