فرمانده سپاه حضرت بولفضل(ع) لرستان:

توطئه‌های دشمن را باید با هوشیاری خنثی کنیم

سردار باقری گفت: دشمن برای اغفال نوجوانان و جوانان شگردهای متفاوتی را اجرا کرده که این از خاصیت‌های جنگ نرم بوده و ما باید با هوشیاری توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.
کد خبر: ۶۳۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ - 19December 2023

توطئه‌های دشمن را باید با هوشیاری خنثی کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «نعمت‌الله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)  لرستان در دیدار با مدیرکل و کارکنان آموزش‌وپرورش لرستان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی همیشه مورد هجوم توطئه‌های بسیاری قرار گرفته است و دشمن برای اغفال نوجوانان و جوانان شگردهای متفاوتی را اجرا کرده که این از خاصیت‌های جنگ نرم بوده و ما باید با هوشیاری توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه جوانان و نخبه‌های ما به دستاوردهای بزرگ علمی رسیده‌اند، افزود: تلاش ما برای نوجوانان و جوانان نسل امروز باید این باشد که در اردوی راهیان پیشرفت دستاورد مهم را به نسل جوان نمایش دهیم و این فرهنگ را برای آنها رونمایی کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تصریح کرد: ترویج روحیه بسیجی در بین معلمان و فرهنگیان مهم است؛ ولی مهم‌تر از آن ارزش‌گذاری است که این روحیه بر جا می‌گذارد چون نمود آن در آینده جوانان و در دانشگاه موردتوجه قرار می‌گیرد.

سردار باقری به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت اشاره کرد و گفت: با تعامل سپاه، آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌ها این اردوها باید به بهترین نحو برگزار شود.

رضا عزتی مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان نیز در این دیدار با بیان اینکه روحیه بسیجی در دستگاه تعلیم‌وتربیت استان حاکم است، امروز اعلام آمادگی می‌کنیم که آموزش‌وپرورش استان لرستان که به حق خود را با افتخار جزئی از بسیج می‌داند همچون گذشته در مسیر پیشبرد اهداف عالیه نظام و منویات مقام معظم رهبری بوده و آماده همکاری و تعامل همه‌جانبه با سپاه استان هستیم.

وی با ارائه گزارش از عملکرد جهادی آموزش‌وپرورش استان به موفقیت‌های این دستگاه اشاره کرد و افزود: رشد شش پله استان در میانگین معدل امتحانات نهایی، کسب مقام‌های کشوری متعدد در حوزه پرورشی و فرهنگی و تربیت‌بدنی، رتبه‌های برتر کنکور، پروژه مهر و دیگر شاخص‌ها از جمله این موفقیت‌ها در آموزش‌وپرورش استان بوده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان به میزبانی مدارس از شهدای گمنام در مدارس هم اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان با بصیرت در این مراسم صحنه‌های ماندگاری رقم زدند و بار دیگر نشان دادند که در مسیر اسلام، انقلاب و ولایت پیش‌قدم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار