سخنگوی سپاه مطرح کرد؛

تشکیل «بانک اطلاعات سوژه‌های امیدآفرین»/ لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی از سوی بسیج

سردار شریف با تأکید بر اینکه امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امیدآفرین است، گفت: تشکیل بانک اطلاعات سوژه‌های امیدآفرین پشتوانه نقش‌آفرینی جبهه انقلاب در این عرصه است.
کد خبر: ۶۳۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ - 19December 2023

تشکیل بانک اطلاعات از سوژه‌های امید آفرین پشتوانه نقش آفرینی رسانه‌های بسیج در این عرصه استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوره توانمندسازی مدیران خبرگزاری‌های استانی و مدیران گروه‌های تلویزیونی سپاه در استان‌ها، اظهار داشت: افکار عمومی یک جریان سیال است و از اخباری متأثر می‌شود که توسط رسانه‌ها در سطح جامعه اطلاع‌رسانی می‌شوند.

شریف افزود: امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امیدآفرین بر پایه حقایق موجود در جامعه است که بسیج با اقدامات متنوع خود می‌تواند محور و خط‌شکن این میدان باشد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اینکه هم‌پوشانی و هم‌افزایی میان رسانه‌های دلسوز برای امیدآفرینی یک نیاز مهم و اساسی است، گفت: خبرگزاری بسیج می‌تواند حول این محور عهده‌دار نقش یک هماهنگ‌کننده فعال پویا و هوشمند شود.

وی در ادامه با تشریح حوزه‌های عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای دشمن خاطرنشان کرد: یکی از هجمه‌های جدی دشمن علیه انقلاب اسلامی در حوزه عملیات روانی و رسانه‌ای در حال انجام است که در این راستا سازمان بسیج مستضعفین می‌تواند مدافع و مبلّغ خوب و تأثیرگذاری برای گسترش فرهنگ بسیجی و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی باشد.

شریف با اشاره به اهمیت مخاطب‌شناسی در تولید محتوای رسانه‌ای بیان کرد: امروز بسیج و به طور اختصاصی خبرگزاری بسیج می‌تواند با تولید محتوای تأثیرگذار در حوزه جهاد تبیین و روایت حقایق و واقعیات در عرصه پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی رسالت و وظیفه خطیر خودش را با موفقیت به منصه ظهور برساند.

سخنگوی سپاه با تأکید بر اینکه امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امیدآفرین است، هم‌پوشانی و هم‌افزایی میان رسانه‌های دلسوز انقلاب اسلامی در این زمینه را ضروری و اجتناب‌ناپذیر توصیف کرد و افزود: تشکیل بانک اطلاعات سوژه‌های امیدآفرین پشتوانه نقش‌آفرینی رسانه‌های بسیج و جبهه انقلاب در این عرصه است.

وی در پایان برگزاری دوره‌های توانمندسازی اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف برای ارتقای قدرت تأثیرگذاری بر مخاطب و اقناع افکار عمومی و ایجاد هم‌دلی و یکپارچگی ملی را مورد تأکید قرار داد و گفت: یکی از مباحثی که می‌تواند برای توانمندسازی در این عرصه کمک کند، برگزاری این‌گونه دوره‌ها و هم‌اندیشی پیرامون موضوعات و مسائل تخصصی در حوزه رسانه و افکار عمومی است که می‌تواند با انتقال تجارب و دستاورد‌هایی که در حوزه افکار عمومی، دانش رسانه‌ای، شناخت جغرافیای مخاطب و شناخت مخاطب حاصل شده است را در تبادل و اشتراک قرار دهد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار