سخنگوی جنبش انصارالله:

ائتلاف دریایی آمریکا در حمایت یمن از غزه بی‌تاثیر است

محمد عبدالسلام با بیان اینکه هدف آمریکا از تشکیل ائتلاف دریایی، حمایت از رژیم صهیونیستی و نظامی کردن دریای سرخ است، گفت: این اقدام هیچ تغییری در حمایت یمن از غزه ایجاد نمی‌کند.
کد خبر: ۶۳۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ - 19December 2023

ائتلاف دریایی آمریکا در حمایت یمن از غزه بی‌تاثیر استبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، سخنگوی جنبش انصار‌الله یمن اظهار داشت: هدف عملیات دریایی یمن، حمایت از مردم فلسطین در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی و تلاش برای لغو محاصره غزه است نه قدرت‌نمایی یا ایجاد چالش برای هیچ طرفی.

محمد عبدالسلام در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس ادامه داد: هر کسی که به دنبال گسترش درگیری است باید عواقب اقدامات خود را تحمل کند. هدف ائتلافی که آمریکا تشکیل داده، محافظت از اسرائیل و نظامی کردن دریای سرخ بدون هیچ توجیهی است و یمن را از ادامه عملیات مشروع خود در حمایت از غزه باز نخواهد داشت.

وی افزود: آنگونه که آمریکا به خود اجازه می‌دهد تا با تشکیل ائتلاف یا از هر راه دیگری از اسرائیل حمایت کند، ملت‌های منطقه نیز برای حمایت از مردم فلسطین حق مشروع و قانونی دارند.

سخنگوی جنبش انصارالله همچنین تأکید کرد: یمن متعهد شده است که از حق فلسطینی‌ها حمایت کند و مظلومیت بزرگ غزه را فریاد بزند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار