حماس: جنایات صهیونیست‌ها موفق به کوچاندن فلسطینی‌ها نخواهد شد/ آمریکا شریک جرم است

جنبش حماس در بیانیه‌ای در واکنش به جنایت ظهر امروز رژیم صهیونیستی در اردوگاه «جبالیا»، آن را تلاشی برای کوچاندن فلسطینی‌ها از سرزمینشان دانست و تاکید کرد که این تقلای دشمن راه به جایی نخواهد برد.
کد خبر: ۶۳۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ - 19December 2023

حماس: جنایات صهیونیست‌ها موفق به کوچاندن فلسطینی‌ها نخواهد شد/ آمریکا شریک جرم استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس از خبرگزاری «شهاب»،جنبش حماس در بیانیه‌ای در واکنش به جنایت ظهر امروز رژیم صهیونیستی در اردوگاه «جبالیا»، آن را تلاشی برای کوچاندن فلسطینی‌ها از سرزمینشان دانست و تاکید کرد که این تقلای دشمن راه به جایی نخواهد برد.

در بیانیه جنبش حماس آمده است: کشتار جبالیا و سلسله کشتارهای انجام شده توسط دشمن که مورد حمایت آمریکا است، موفق به کوچاندن مردم ما از سرزمین‌شان نخواهد شد.

حماس تاکید کرد: تداوم و تشدید کشتارهای صورت گرفته علیه غیر نظامیان توسط اسرائیل که آخرین آن بمباران وحشیانه اردوگاه پرجمعیت جبالیا با ده‌ها شهید و زخمی بود، تأییدی بر سیاست جنایتکارانه رژیم اشغالگر تروریست است و با بمباران و کشتار تحت حمایت مطلق دولت آمریکا که شریک کامل در این جنایات است، سعی در اجرای طرح تنبیه و کوچاندن اجباری فلسطینی‌ها دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما تأیید می‌کنیم این جنایات که لکه ننگی بر پیشانی بشریت است، در شکستن اراده ملت بزرگ ما، مقاومت دلیرانه آنها و پایبندی آنها به سرزمین و مقدساتشان موفق نخواهید شد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز در نوار غزه از شهادت ۱۶ غیرنظامی و زخمی شدن ۷۵ نفر دیگر در بمباران اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر داد.

«منیر البرش» مدیرکل بهداشت غزه در این باره گفت: بمباران اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی برجای گذاشت.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه کرده که در اثر این جنایت ضدانسانی تاکنون ۱۹ هزار و ۴۵۳ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۵۲ هزار نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار